Projective-recursive technology as a predictor of efficiency in English language teaching
Ключові слова:
Освітні технології, формування іншомовної комунікативної компетентності, інформаційно-комунікативні технології, іноземна мова, українська мова (за професійним спрямуванням), українська мова як іноземна, міжособистісна взаємодія, професійна культура, термінознавство, проективно-рекурсивна технологіяАнотація
Робота присвячена аналізу інтелектуальних ресурсів проективно-рекурсивної технології у навчанні англійської мови.
Авторами висвітлено сутнісні виміри та базові характеристики метакогнітивної активності: планування, когнітивного моніторингу, контролю як механізмів регуляції суб’єктами вивчення іноземної мови інтелектуальної діяльності. Підкреслено значущість активної позиції здобувачів освіти у площинах моніторингу і контролю знань та навичок вивчення англійської мови. Обґрунтовано роль рекурсивних механізмів в упорядкуванні мисленнєво-мовленнєвих патернів та забезпеченні продуктивного зворотного зв’язку в ситуаціях білінгвальної комунікації. Представлено досвід використання проективно-рекурсивної технології у навчанні англійської мови метакогнітивних схем різного типу: схем граматичної послідовності, понятійних, алгоритмічних та ментальних схем. Доведено ефективність застосування метакогнітивних схем у логіці проективно-рекурсивної технології навчання англійської мови.

IMPLEMENTATION OF MODERN TECHNOLOGIES IN LANGUAGE LEARNING AS A BASIS FOR THE FORMATION OF COMMUNICATIVE COMPETENCES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.