Chapter 10. Projective-recursive technology as a predictor of efficiency in English language teaching
Короткий опис
Робота присвячена аналізу інтелектуальних ресурсів проективно-рекурсивної технології у навчанні англійської мови.
Авторами висвітлено сутнісні виміри та базові характеристики метакогнітивної активності: планування, когнітивного моніторингу, контролю як механізмів регуляції суб’єктами вивчення іноземної мови інтелектуальної діяльності. Підкреслено значущість активної позиції здобувачів освіти у площинах моніторингу і контролю знань та навичок вивчення англійської мови. Обґрунтовано роль рекурсивних механізмів в упорядкуванні мисленнєво-мовленнєвих патернів та забезпеченні продуктивного зворотного зв’язку в ситуаціях білінгвальної комунікації. Представлено досвід використання проективно-рекурсивної технології у навчанні англійської мови метакогнітивних схем різного типу: схем граматичної послідовності, понятійних, алгоритмічних та ментальних схем. Доведено ефективність застосування метакогнітивних схем у логіці проективно-рекурсивної технології навчання англійської мови.