Quality management of passenger transport by road transport in time deficit conditions

Автори

Illia Dmytriiev, Kharkiv National Automobile and Highway University; Inna Shevchenko, Kharkiv National Automobile and Highway University; Nazgul Smagulova, Almaty Technological University; Oleksandr Yefymenko, Kharkiv National Automobile and Highway University; Ayaulym Rakhmatulina, RSE “Institute of Mechanics and Engineering named after Academician U. A. Dzholdasbekova”

Анотація

У даному розділі досліджено теоретично-методичні аспекти оцінювання якості пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Обґрунтовано нормативи витрат часу клієнтів на пасажирські перевезення автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу у міських умовах за рівнями якості (високий; середній; низький) та групами міст (І група ‒ міста з населенням понад 1 млн. осіб; ІІ група ‒ міста з населенням від 500 тис. осіб до 1 млн. осіб; ІІІ група ‒ міста з населенням від 250 тис. осіб до 500 тис. осіб; IV група ‒ міста з населенням менше 250 тис. осіб). Приділено увагу методичним аспектам оцінювання якості внутрішніх регіональних пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Висвітлено методично-прикладні аспекти управління якістю пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Визначено  альтернативи покращення якості пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу: оптимізацію щільності автотранспортної мережі та інтервалів руху автобусів на маршрутах; оптимізацію довжини перегонів і швидкості сполучення на автобусних маршрутах. Розглянуто приклади рішення задачі вибору оптимальних напрямків підвищення щільності автотранспортної мережі та зменшення інтервалів руху автобусів на маршрутах. Розглянуто варіації рішення задачі оптимізації довжини перегонів і швидкості сполучення на автобусних маршрутах за умови  впровадження швидкісного режиму й експрес-режиму руху автобусів поруч зі звичайними режимами руху рухомого складу пасажирського автомобільного транспорту. Охарактеризовано ключові етапи  методики обстеження маршрутної автобусної мережі та впровадження методів управління якістю пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Приділено увагу плануванню (в т.ч. нормуванню) індикаторів і субіндикаторів коефіцієнта якості пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема коефіцієнта використання парку автобусів і експлуатаційної швидкості автобусів. 


STRATEGIC-ORIENTED MANAGEMENT OF THE TRANSPORT INDUSTRY: LOGISTICS APPROACHES, INNOVATIVE SOLUTIONS AND MANAGEMENT MODELS

##submission.downloads##

Сторінки

83-101

Опубліковано

березня 31, 2025

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-8360-14-6

Як цитувати

Shevchenko, I., Smagulova, N., Yefymenko, O., & Rakhmatulina, A. (2025). Quality management of passenger transport by road transport in time deficit conditions. в I. Levchenko & I. Dmytriiev (ред.), STRATEGIC-ORIENTED MANAGEMENT OF THE TRANSPORT INDUSTRY: LOGISTICS APPROACHES, INNOVATIVE SOLUTIONS AND MANAGEMENT MODELS (с. 83–101). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-8360-14-6.ch7