Quality management of passenger transport by road transport in time deficit conditions
Анотація
У даному розділі досліджено теоретично-методичні аспекти оцінювання якості пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Обґрунтовано нормативи витрат часу клієнтів на пасажирські перевезення автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу у міських умовах за рівнями якості (високий; середній; низький) та групами міст (І група ‒ міста з населенням понад 1 млн. осіб; ІІ група ‒ міста з населенням від 500 тис. осіб до 1 млн. осіб; ІІІ група ‒ міста з населенням від 250 тис. осіб до 500 тис. осіб; IV група ‒ міста з населенням менше 250 тис. осіб). Приділено увагу методичним аспектам оцінювання якості внутрішніх регіональних пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Висвітлено методично-прикладні аспекти управління якістю пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Визначено альтернативи покращення якості пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу: оптимізацію щільності автотранспортної мережі та інтервалів руху автобусів на маршрутах; оптимізацію довжини перегонів і швидкості сполучення на автобусних маршрутах. Розглянуто приклади рішення задачі вибору оптимальних напрямків підвищення щільності автотранспортної мережі та зменшення інтервалів руху автобусів на маршрутах. Розглянуто варіації рішення задачі оптимізації довжини перегонів і швидкості сполучення на автобусних маршрутах за умови впровадження швидкісного режиму й експрес-режиму руху автобусів поруч зі звичайними режимами руху рухомого складу пасажирського автомобільного транспорту. Охарактеризовано ключові етапи методики обстеження маршрутної автобусної мережі та впровадження методів управління якістю пасажирських перевезень автомобільним транспортом в умовах дефіциту часу. Приділено увагу плануванню (в т.ч. нормуванню) індикаторів і субіндикаторів коефіцієнта якості пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема коефіцієнта використання парку автобусів і експлуатаційної швидкості автобусів.

STRATEGIC-ORIENTED MANAGEMENT OF THE TRANSPORT INDUSTRY: LOGISTICS APPROACHES, INNOVATIVE SOLUTIONS AND MANAGEMENT MODELS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.