Goal-setting in the process of forming the state strategy for innovative development of transport infrastructure
Ключові слова:
дорожньо-транспортна система, державний протекціонізм, автоперевезення, дорожнє будівництво, регіональний дисбаланс, освітні установи, транспортно-логістичні послуги, компетенції працівників, корпоративна соціальна відповідальність, безпека транспортної системиАнотація
В Pозділах 1 та 5 мова йшла про інновації, як рушійну силу, що спонукає до розвитку в епоху швидкоплинності та турбулентних викликів. Інноваційний підхід потрібен як в забезпеченні якості освіти (Pозділ 1, 3), як в управлінні підприємством (Pозділ 6, 7), так і в процесі формування державною стратегією розвитку інфраструктур. Для підвищення якості і обґрунтованості стратегічних дій в процесі державного управління інноваційним розвитком інфраструктури транспорту ідентифіковано елементи системи підтримки прийняття рішень щодо формування і реалізації інноваційної стратегії інноваційного розвитку транспортної інфраструктури, які включають сукупність блоків-завдань (цілепокладання, проєктних пропозицій, стратегічних альтернатив, мотивації, комунікації, контролінгу) та інструментальних модулів (даних, експертної оцінки, аналітики, моделювання). Забезпечити відповідність стратегічних цілей інноваційного розвитку транспортної інфраструктури динамічним змінам середовища її функціонування запропоновано за рахунок реалізації динамічно-адаптивного підходу до цілепокладання в системі формування інноваційної стратегії трансформації інфраструктури транспорту. Останній передбачає створення рефлексивного інформаційно-комунікаційного середовища для встановлення і циклічного коригування цілей шляхом залучення широкого кола зацікавлених сторін, використання сучасних інформаційно-аналітичних систем і технології форсайт-досліджень.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.