Goal-setting in the process of forming the state strategy for innovative development of transport infrastructure

Автори

Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
https://orcid.org/0000-0002-4979-1101
Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
https://orcid.org/0000-0001-8693-3706
Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
https://orcid.org/0000-0001-9314-350X
Університет новітніх технологій, Україна
https://orcid.org/0000-0001-9126-4674
Національний авіаційний університет, Україна
https://orcid.org/0000-0002-5766-3150

Ключові слова:

цілепокладання, інноваційна стратегії розвитку, транспортна інфраструктура, стратегічні цілі, форсайт, державне управління

Короткий опис

В Pозділах 1 та 5 мова йшла про інновації, як рушійну силу, що спонукає до розвитку в епоху швидкоплинності та турбулентних викликів. Інноваційний підхід потрібен як в забезпеченні якості освіти (Pозділ 1, 3), як в управлінні підприємством (Pозділ 6, 7), так і в процесі формування державною стратегією розвитку інфраструктур. Для підвищення якості і обґрунтованості стратегічних дій в процесі державного управління інноваційним розвитком інфраструктури транспорту ідентифіковано елементи системи підтримки прийняття рішень щодо формування і реалізації інноваційної стратегії інноваційного розвитку транспортної інфраструктури, які включають сукупність блоків-завдань (цілепокладання, проєктних пропозицій, стратегічних альтернатив, мотивації, комунікації, контролінгу) та інструментальних модулів (даних, експертної оцінки, аналітики, моделювання). Забезпечити відповідність стратегічних цілей інноваційного розвитку транспортної інфраструктури динамічним змінам середовища її функціонування запропоновано за рахунок реалізації динамічно-адаптивного підходу до цілепокладання в системі формування інноваційної стратегії трансформації інфраструктури транспорту. Останній передбачає створення рефлексивного інформаційно-комунікаційного середовища для встановлення і циклічного коригування цілей шляхом залучення широкого кола зацікавлених сторін, використання сучасних інформаційно-аналітичних систем і технології форсайт-досліджень.

Посилання

Tizesh, P., Beiresh, A., Bratkiv, K. (2019). Objective setting in the contextof the process and functional approaches. Development of Management and Entrepreneurship Methods on Transport, 3 (68), 56–67. doi: http://doi.org/10.31375/2226-1915-2019-3-56-67

Egorova, Iu. A. (2010). Rol tselepolaganiia v sisteme upravleniia. Mezhdunarodnii zhurnal prikladnykh i fundamentalnykh issledovanii, 9, 91–92.

Samofalova, T. O. (2015). Rol tsilepokladannia v metodolohii derzhavnoho upravlinnia natsionalnym bahatstvom. Teoriia ta praktyka derzhavnoho upravlinnia, 4 (51).

Lepskii, V. E., Raikov, A. N. (Eds.) (2018). Strategicheskoe tselepolaganie v situatsionnykh tsentrakh razvitiia. Moscow: Kogito-TSentr, 320.

Vdovenkova, T. Iu. (2007). Sistema subektov tselepolaganiia v razrabotke strategii razvitiia regiona. Vestnik Vladimirskogo gosudarstvennogo universiteta, 18.

Lapygin, Iu. N., Illarionov, A. E., Lachinina, T. A. (2005). Razrabotka i realizatsiia strategii munitsipaliteta. Vladimir: Vladimirskaia knizhnaia tipografiia, 336.

Cherniavskyi, B., Vazov, R. (2020). Innovative logistics as a tool to increase the competitiveness of the polish construction industry. VUZF Review, 5 (2), 3–10. doi: http://doi.org/10.38188/2534-9228.20.2.01

Lutsenko, I., Mykhailenko, O., Dmytriieva, O., Rudkovsky, O., Mospan, D., Kukharenko, D. et. al. (2019). Development of a method for structural optimization of a neural network based on the criterion of resource utilization efficiency. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (4 (98)), 57–65. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.164591

Dmytriieva, O. I. (2013). Sutnist poniattia «ekonomichnyi mekhanizm rozvytku pidpryiemstva». Ekonomika transportnoho kompleksu, 21, 41–53.

Macheret, D. A., Kudryavtseva, A. V. (2017). Economic management methodology of rail transport innovation-oriented development. Vestnik of the Railway Research Institute, 76 (4), 221–230. doi: http://doi.org/10.21780/2223-9731-2017-76-4-221-230

Raizberg, B. (2010). TSelenapravlennost kak faktor effektivnosti gosudarstvennogo regulirovaniia. Ekonomist, 4, 83–90.

Yashchenko, Yu. H., Neyzvestnii, S. Y. (2011). Osobennosty tselepolahanyia proektnoi deiatelnosty na raznikh urovniakh zrelosty byznesa. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system, 8, 75–84.

Cherchmen, U., Akof, R., Arnof, L.; Lerner, A. IA. (Ed.) (1968). Vvedenie v issledovanie operatsii. Moscow: Nauka, 488.

Kaplan, R. S., Norton, D. P. (2006). Sbalansirovannaia sistema pokazatelei. Ot strategii k deistviiu. Moscow: ZAO «Olimp-Biznes», 320.

Kriukov, S. V. (2010). Forsait: ot prognoza k formirovaniiu buduschogo. Prostranstvo ekonomiki, 3–2. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/forsayt-ot-prognoza-k-formirovaniyu-buduschego/viewer Last accessed: 27.12.2019

Kaliuzhnova, N. Ia., Verkhoturova, E. V. (2013). Forsait-tekhnologiia kak instrument prognozirovaniia innovatsionnogo razvitiia regionov. Fundamentalnye issledovaniia, 6, 62–73.

Fesiun, A. A. (2016). Forsait kak tekhnologiia realizatsii strategii razvitiia nanoindustrii. Vestnik Voronezhskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriia «Ekonomika i upravlenie», 1, 144–152.

Yemelianenko, L. M. (2008). Forsay̆t-metodolohiia stratehichnoho upravlinnia innovatsiy̆nym rozvytkom suspilstva. Visnyk Skhidnoukraїnskoho natsionalnoho universytetu imeni V. Dalia, 10 (128).

Fedulova, L. I. (2008). Forsait: suchasna metodolohiia tekhnolohichnoho prohnozuvannia. Ekonomika i prohnozuvannia, 3, 106–120.

Kyzym, M. O., Matiushenko, I. Yu., Shostak, I. V., Danova, M. O. (2015). Perspektyvy forsait-prohnozuvannia priorytetnykh napriamiv rozvytku nanotekhnolohii i nanomaterialiv u krainakh svitu i Ukraini. Kharkiv: VD «INZhEK», 272.

Kirnos, I. O. (2013). Foresight as a tool for state strategic planning process. Innovatsiina ekonomika, 6 (44), 31–37.

Lanskikh, A. N. (2011). Otsenka zarubezhnogo opita primeneniia metodologii Forsait. Biznes v zakone, 5, 231–233.

Morgunov, E. V.; Tsvetkov, V. A. (Ed.) (2011). Metod «Forsait» i ego rol v upravlenii tekhnologicheskim razvitiem strany. Problemy razvitiia rynochnoi ekonomiki. Moscow: TSEMI RAN, 97–113.

Kravets, R. A. (2015). Inozemnyi ta vitchyznianyi dosvid zastosuvannia forsait-doslidzhen yak zasobu innovatsiinoho rozvytku finansovo-ekonomichnykh system. Aktualni problemy ekonomiky, 3, 50–61.

Rybintsev, V. O., Klopov, I. O. (2017). Forsyth as a technology development strategy for economic. Intelekt XXI, 3, 87–94.

##submission.downloads##

Сторінки

116-134

Опубліковано

листопада 30, 2021

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-45-9

Як цитувати

Левченко, Я., & Дмитрієв, І. . (2021). Goal-setting in the process of forming the state strategy for innovative development of transport infrastructure. в О. Дмитрієва, І. Шевченко, І. Брітченко, М. Тріпак, І. Гуменюк, Я. Топорівська, С. Лучик, В. Лучик, І. Хорошилова, О. Криворучко, Г. Поясник, І. Федотова, О. Шершенюк, М. Прокопенко, Р. Вазов, Я. Догадайло, І. Кирчата, Т. Ковальова, П. Лошонці, Т. Водолажська, Т. . Ярмак, О. Марушева, О. Непомнящий, Н. Бочарова, К. Докуніна, А. Попова, О. Дєгтяр, М. Безпарточний, І. Надточій, О. Пулянович, & О. Скакаліна, Я. Левченко & І. . Дмитрієв (ред.), PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH (с. 116–134). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-45-9.ch8