Chapter 2. Organization of social-pedagogical interaction between the teacher and students of the specialty "Management" in the process of forming foreign language communicative competence
Короткий опис
Дослідження наукової проблеми соціально-педагогічної взаємодії викладача та студентів у навчально-виховному процесі є сьогодні важливим чинником для підвищення ефективності навчання. Змістом такої взаємодії між викладачем і студентами є не тільки обмін інформацією, а й навчально-виховний вплив, організація взаємовідносин та трансляція особистості педагога студентам. Суб’єктно-суб’єктні взаємини між викладачами і студентами у навчальному процесі, їх міжособистісна взаємодія на засадах діалогу, співпраці, партнерства є особливо актуальними у процесі вивчення студентами іноземної мови. Автори презентують власні методичні напрацювання з організації навчання студентів іноземної мови, приклади впровадження інтерактивних технологій роботи, в основі яких лежить соціально-педагогічна взаємодія, наводять результати порівняльних досліджень їх використання у процесі вивчення іноземної мови студентами-майбутніми менеджерами.