Linguistic analysis of the story about life events as a technology for researching the emotional experience of higher education students
Анотація
Емоційний досвід особистості є невід’ємною складовою людського життя, який визначає особливості поведінки, прийняття рішень і характер міжособистісної взаємодії. У психології він трактується як багатогранний феномен, що поєднує когнітивні, фізіологічні та поведінкові аспекти, а також накопичений протягом життя комплекс емоційних знань, який людина використовує у взаємодії з навколишнім середовищем. Визначено, що розповіді про життєві події є відображенням внутрішнього емоційного стану особистості, а їхній аналіз дозволяє виявити ключові когнітивно-емоційні характеристики мовця. Здійснено порівняльний аналіз мовних маркерів (кількість слів, займенників, прикметників, дієслів, емоційно забарвлених слів тощо) у текстах, що описують позитивні та негативні події життя. Результати дослідження виявили лінгвістичні відмінності у розповідях про негативний та позитивний досвід, які вказують на підвищену когнітивну активність та емоційну залученість у мовленні про негативні події. Акцентовано увагу на практичній значущості отриманих даних для підготовки майбутніх психологів, зокрема у набутті навичок аналізу мовлення, роботі з емоційним досвідом клієнтів та розвитку професійної емпатії. Отримані результати сприятимуть удосконаленню освітнього процесу та підготовки здобувачів до професійної діяльності в галузі психології.

IMPLEMENTATION OF MODERN TECHNOLOGIES IN LANGUAGE LEARNING AS A BASIS FOR THE FORMATION OF COMMUNICATIVE COMPETENCES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.