Chapter 1. Teaching the discipline “Ukrainian language (for professional purposes)” in technical institutions: methodology, technologies, toolkit
Короткий опис
В умовах інформаційного суспільства важливим завданням вищої школи є формування здатності майбутнього фахівця до професійної самореалізації, створення умов для розвитку навичок самоосвіти. Реформа вищої школи, її спрямованість на гуманізацію та гуманітаризацію освіти уможливлює формування соціального замовлення суспільства щодо надання мовної компетентності студентам – майбутнім фахівцям різних галузей народного господарства, оскільки вміння спілкуватися мовою професії підвищує ефективність праці, допомагає краще орієнтуватися не тільки на виробництві, а й у безпосередніх ділових контактах із колегами.
Авторський колектив репрезентує власні методичні напрацювання у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)», інформує про особливості та специфіку навчальних занять в умовах дистанційного викладання, беручи за основу студентоцентричний підхід у формуванні освітньої траєкторії. Викладання гуманітарних дисциплін на сучасному етапі не можливе без використання віртуальних технологій як інструмента вдосконалення й оптимізації навчального процесу. Застосування інформаційно-комунікативних технологій, штучного інтелекту під час викладання дає можливість більш динамічної презентації матеріалу, активізації інтересу до пізнання, кращого сприйняття й засвоєння студентами навчального матеріалу, створення умов для якісної самостійної роботи, що дозволяє діалогізувати навчальний процес, підсилити мотивацію навчання, урізноманітнити форми презентації навчальних завдань.