Chapter 2. Methods of processing various data in intelligent systems for management of the network and server architecture of the internet of combat things
Короткий опис
В даному розділі дослідження запропоновано методика обробки різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей. В основу даного дослідження покладено теорію штучного інтелекту, а саме штучні нейронні мережі, що еволюціонують, базові процедури генетичного алгоритму, нейро-нечіткі експертні системи, а також біоінспіровані алгоритми.
В ході дослідження авторами запропоновано:
– комплексну модель обробки різнотипних даних в інтелектуальних системах підтримки прийняття рішень;
– метод обробки різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою;
– методику підвищення оперативності обробки різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою.
Використання методики обробки різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей:
– знизити ймовірність передчасної збіжності роботи метаевристичного алгоритму при обробці різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей;
– підтримувати баланс між швидкістю збіжності метаевристичного алгоритму та диверсифікацією при обробці різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей;
– враховувати тип невизначеності та зашумленості даних метаевристичного алгоритму при обробці різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей;
– врахувати наявні обчислювальні ресурси системи при обробці різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей;
– врахувати пріоритетність пошуку агентами зграй метаевристичного алгоритму при обробці різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей;
– провести початкове виставлення особин зграй з урахуванням типу невизначеності;
– провести точне навчання особин метаевристичних алгоритмів;
– провести локальний та глобальний пошук з урахуванням ступеню зашумленості даних при обробці різнотипних даних в інтелектуальних системах управління мережевою та серверною архітектурою інтернету бойових речей.