Modern approaches to project management in the training of Naval officers. Use of simulation technologies
Ключові слова:
Освіта, розробка проектів, управління проектами, симуляція, віртуальна реальністьКороткий опис
Цей розділ монографії присвячений управлінню проектами у військовому секторі на прикладі віртуального проекту з підготовки військових офіцерів-штурманів. В умовах сучасних військових конфліктів, коли вимоги до підготовки військових фахівців значно зросли, впровадження передових технологій є ключовим фактором для забезпечення ефективної підготовки. У цьому проекті використовуються симуляційні платформи VSTEP (NAUTIS) та MORILD, що забезпечують реалістичну підготовку офіцерів у віртуальному середовищі. Ці платформи дозволяють проводити вправи за сценаріями, що максимально наближені до реальних бойових умов. У розділі розглядаються ключові аспекти управління проектами, такі як планування, управління ресурсами, управління ризиками та інтеграція віртуальних технологій у навчальний процес. Крім того, оцінюється ефективність проекту та окреслюються перспективи його розвитку. Цей досвід є цінним прикладом інноваційного підходу до військової підготовки в Україні, який також може бути корисним для інших країн, що стикаються з подібними проблемами.
Посилання
Part Two Report on the collision between the frigate Hnoms 'Helge Ingstad' and the oil tanker Sola ts outside the Sture terminal in the Hjeltefjord in Hordaland county on 8 november 2018 (2021). NSIA Marine Report. Available at: https://msiu.gov.mt/wp-content/uploads/2022/12/PDF-Safety_Investigations_by_Other_Countries-2021_05.pdf
De Angelo, J. (2000). The Link Flight Trainer. ASME.
Simulator Overview (2020). NAUTIS Maritime Simulation Solutions.
NAUTIS Maritime Simulation Solutions. Available at: https://www.vstepsimulation.com/nautis-simulator/
Purpose built to change the face of maritime training (2024). VASCO. Kilo Solutions.
Kilo Solutions. Available at: https://www.kilo-solutions.com/vasco
Joint Simulation Environment Overview (2023). NAWC. NAVAIR.
Hannay, J. E., Mevassvik, O. M., Skjeltorp, A., Bråthen, K., Bråthen, K. (2014). Live, Virtual, Constructive (LVC) simulation for land operations training: Concept Development & Experimentation (CD&E). NATO Modelling and Simulation Group Symp. Integrating Modelling & Simulation in the Defence Acquisition Lifecycle and Military Training Curriculum (MSG-126).
Buttcher, D., Dreilich, C., Fleischmann, S., L ffler T., Luther S., Spanier, F. et al. (2022). Virtual Battlespace 3: Scenario Analyzing Capability and Decision Support Based on Data Farming. S&I, NATO.
Visker, O., Burger, A., Meer, R. V. D., Sternheim, A. M., Smelik, R. (2022). Context-aware and Perceptually realistic Synthetic Wrapping for Military Training and Exercises. Interservice/Industry Training, Simulation, and Education Conference (I/ITSEC).
Leopard2 Driver Training Simulator (DTS) (2022). Rheinmetall Defence Electronics GmbH.
Pro zatverdzhennia Polozhennia pro orhanizatsiiu naukovoi i naukovo-tekhnichnoi diialnosti v systemi Ministerstva oborony Ukrainy (2024). Nakaz Ministerstva Oborony Ukrainy No. 480. 16.07.2024. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1164-24#Text
Standardization Agreement (1983). NATO Unclassified. NATO, MAS, STANAG No. 1317.
Maritime Maneuvering and Tactical Procedures (1996). NATO Unclassified. NATO, Navy Warfare Development Command, EXTAC 1000.
Centres of Excellence (2024). NATO. Available at: http://www.nato.int/cps/en/natolive/topics_68372.htm
Tudose, C. (2021). Agile Methodology and War Strategies. Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, 19 (8), 95–112. https://doi.org/10.54808/jsci.19.08.95
Tudose, C. (2014). Software Development Methods: A War-Strategy Perspective. Scrum Alliance.
ISO 31 000: Edition.1.0 – Risk management – Principles and guidelines on Implementation (2009).
ISO/IEC 31010: Edition. 1.0: Risk Management – Risk Assessment Techniques (2009).
Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (2009). EU. ENQA Report.
Arnold, B. J. (2013). Gamification in Education. Annual American Society of Business and Behavioral Sciences (ASBBS) Conference.
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
