Chapter 6. Nurturing values as a way to sustainable development: the case of Berdyansk State Pedagogical University

Автори

Бердянський державний педагогічний університет, Україна
https://orcid.org/0000-0003-4537-966X
Бердянський державний педагогічний університет, Україна
https://orcid.org/0000-0001-7687-2188
Бердянський державний педагогічний університет, Україна
https://orcid.org/0000-0003-2485-4425
Бердянський державний педагогічний університет, Україна
https://orcid.org/0000-0003-4767-8049
Бердянський державний педагогічний університет, Україна
https://orcid.org/0000-0002-1004-5603

Короткий опис

У цьому розділі представлено комплексне кейс-стайді Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ), зосереджене на його стратегічній адаптації до викликів, пов’язаних з війною, переміщенням та гострою необхідністю оперативної трансформації. На тлі війни та окупації Бердянська інноваційна реакція БДПУ, яка характеризується прийняттям моделі «Університет без стін» і оновленою Стратегією розвитку, є прикладом стійкості та сталого зростання перед обличчям негараздів. Завдяки детальному аналізу стратегічних документів університету це дослідження досліджує переорієнтацію цілей БДПУ на основні цінності, узгодження з Цілями сталого розвитку (ЦСР) та інтеграцію третьої місії, яка наголошує на суспільному внеску поза традиційними освітніми та дослідницькими функціями. Використовуючи якісну методологію, ми досліджуємо стратегічні зміни, інтеграцію цінностей в оперативне планування та зусилля університету зробити внесок у глобальні ініціативи сталого розвитку в умовах кризи. Аналіз показує, як зосередженість БДПУ на таких цінностях, як чесність, інноваційність, інклюзивність і глобальне громадянство, зміцнила його здатність орієнтуватися в викликах нових реалій, забезпечуючи не тільки виживання, але й прокладаючи шлях для значного розвитку та внеску в стійкість громади. Висновки пропонують цінну інформацію для інших університетів, які стикаються з подібними кризами, підкреслюючи важливість гнучкості, залучення громади та відданості сталому розвитку як основоположних елементів для навігації в невизначене майбутнє. Це дослідження сприяє ширшому дискурсу щодо стійкості та адаптивності навчальних закладів у зонах конфлікту, пропонуючи модель стратегічного планування та освіти, орієнтованої на цінності в мінливому світі.

##submission.downloads##

Сторінки

182-213

Опубліковано

жовтня 22, 2024

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-8360-07-8

Як цитувати

Chapter 6. Nurturing values as a way to sustainable development: the case of Berdyansk State Pedagogical University. (2024). в Н. Цибуляк, Г. Лопатіна, А. Попова, І. Богданов, Я. Сичікова, І. Глазкова, С. Хатунцева, М. Нестеренко, О. Гуренко, Г. Мицик, К. Петрик, С. Ковачов, О. Курило, О. Кривильова, Г. Александрова, М. Богданова, А. Шульженко, & Н. Рула, REDEFINING HIGHER EDUCATION: INNOVATION, INCLUSION, AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT DURING WARTIME (с. 182–213). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/10.15587/978-617-8360-07-8.ch6