Breaking down barriers: inclusiveness and accessibility for sustainable development
Ключові слова:
цінності, Україна, наука, війна, інновації, вища освіта, інклюзивність, академічний потенціал, безбар’єрність, інтелектуальний капітал, цілі сталого розвитку, сталий розвиток, потрійна спіраль, людиноцентризм, інституційна екосистемаАнотація
Цей розділ монографії присвячено обговоренню актуальної теми інклюзивності та безбар’єрності в сучасній вищій освіті, підкреслюючи їхнє ключове значення для реалізації Цілей сталого розвитку. Через призму досвіду академічної спільноти Бердянського державного педагогічного університету, розглядаються освітні та соціальні бар’єри, викликані війною в Україні, які обмежують повноцінну участь студентів і викладачів в освітньому процесі. Презентовано апробовані стратегії адаптації університету, які допомогли нівелювати вплив означених бар’єрів в кризових умовах. Авторським колективом розроблено стратегічні рекомендації для розбудови інклюзивного безбар'єрного освітнього середовища з акцентом на Цілі сталого розвитку, які можуть бути корисними для представників адміністрації ЗВО, викладачів, які прагнуть опановувати інклюзивні практики, політиків у сфері освіти, що працюють над реформами в цій галузі та інших стейкхолдерів.

REDEFINING HIGHER EDUCATION: INNOVATION, INCLUSION, AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT DURING WARTIME
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.