Chapter 2. Breaking down barriers: inclusiveness and accessibility for sustainable development
Короткий опис
Цей розділ монографії присвячено обговоренню актуальної теми інклюзивності та безбар’єрності в сучасній вищій освіті, підкреслюючи їхнє ключове значення для реалізації Цілей сталого розвитку. Через призму досвіду академічної спільноти Бердянського державного педагогічного університету, розглядаються освітні та соціальні бар’єри, викликані війною в Україні, які обмежують повноцінну участь студентів і викладачів в освітньому процесі. Презентовано апробовані стратегії адаптації університету, які допомогли нівелювати вплив означених бар’єрів в кризових умовах. Авторським колективом розроблено стратегічні рекомендації для розбудови інклюзивного безбар'єрного освітнього середовища з акцентом на Цілі сталого розвитку, які можуть бути корисними для представників адміністрації ЗВО, викладачів, які прагнуть опановувати інклюзивні практики, політиків у сфері освіти, що працюють над реформами в цій галузі та інших стейкхолдерів.