The influence of the national mentality of Chinese students on the formation of professional and communicative competence using innovative technologies
Ключові слова:
фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземцівАнотація
Врахування національної ментальності іноземних студентів у процесі здобуття ними освіти у ЗВО іншої держави є дуже впливовим фактором для якості формування в них професійної компетентності. Опора на етнопсихологічні основи особистості китайських студентів, які навчаються в університетах України, дозволяє врахувати як вплив рідної мови, так й особливості, зумовлені специфікою їхньої мовної картини світу, що лежить в основі глибинних процесів сприйняття, обробки, зберігання та використання одержуваної ними інформації. Під впливом національних традицій у китайців сформований контекстно-залежний стиль когнітивної поведінки у навчанні. Переорієнтація на нові навчальні стратегії повинна відбуватися на основі методично доцільного використання лінгводидактичних традицій Китаю, що характеризуються пріоритетом читання, письма, граматики, накопичення словника, системного контролю та з опорою на розвинені національні характеристики китайців: високий рівень мнемічних здібностей (запам’ятовування, класифікування), перевагу зорового та аудіального каналів сприйняття інформації тощо.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.