Inclusive education – a means of promoting social equality and development of people with SEN in higher education institutions

Автори

Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0001-6994-469X
Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0003-4255-2076
Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0002-7979-0855
Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0003-0198-7460
Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0002-6104-343X

Короткий опис

Науковий розділ спрямований на аналіз впровадження інклюзивної освіти у Навчально-реабілітаційному закладі вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», а також фактори успішної соціалізації та адаптації студентів з особливими освітніми потребами. У дослідженні проаналізовано різні підходи до інклюзивної освіти, розглядаються питання організації навчального процесу, підтримки студентів з особливими потребами та розвитку їхніх навичок соціалізації та адаптації до умов навчання, інклюзивної культури у ЗВО, студентоцентрованого навчання, формування індивідуальної освітньої траєкторії, працевлаштування. Наукова розробка показує, що успішна інклюзивна освіта базується на індивідуальному підході до кожного студента, врахуванні його особливих потреб, сприянні його соціалізації та адаптації до умов навчання. Такий підхід забезпечує ефективність навчального процесу та підготовку кваліфікованих фахівців з особливостями в роботі з людьми з різними потребами.

##submission.downloads##

Сторінки

69-85

Опубліковано

липня 31, 2023

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-94-7

Як цитувати

Бачинська, О., Бачинська, М., Кучеров, Г., Марчак, Т., & Сушарник, Я. (2023). Inclusive education – a means of promoting social equality and development of people with SEN in higher education institutions. в А. Холодов & Я. Левченко (ред.), PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS (с. 69–85). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-94-7.ch5