Multimedia technologies in teaching the Ukrainian language as a foreign language
Анотація
Навчальний потенціал сучасних мультимедійних засобів у вищій освіті є сьогодні актуальним напрямком педагогічних наукових досліджень. Необхідними є теоретичне обґрунтування можливостей використання мультимедійних технологій у мовній підготовці іноземних студентів, розгляд переваг та недоліків з точки зору їх використання з навчальною метою. Формування іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів за допомогою мультимедійних засобів може бути здійснено лише за умов правильно організованого навчального середовища, достатньої вмотивованості студентів, ефективної комбінації форм і видів навчальної діяльності та самостійної роботи студентів. Автори презентують власні методичні напрацювання з розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності з використанням мультимедійних технологій, сучасного соціально-мережевого контенту, оцінці його можливостей як навчального середовища, наводять результати порівняльних досліджень їх використання у мовній підготовці іноземців.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.