Multimedia technologies in teaching the Ukrainian language as a foreign language

Автори

Станіслава Приходько, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Дар’я Рязанцева, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Тетяна Уварова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Аліна Борисова, Харківська державна академія культури; Тетяна Алексєєнко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Навчальний потенціал сучасних мультимедійних засобів у вищій освіті є сьогодні актуальним напрямком педагогічних наукових досліджень. Необхідними є теоретичне обґрунтування можливостей використання мультимедійних технологій у мовній підготовці іноземних студентів, розгляд переваг та недоліків з точки зору їх використання з навчальною метою. Формування іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів за допомогою мультимедійних засобів може бути здійснено лише за умов правильно організованого навчального середовища, достатньої вмотивованості студентів, ефективної комбінації форм і видів навчальної діяльності та самостійної роботи студентів. Автори презентують власні методичні напрацювання з розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності з використанням мультимедійних технологій, сучасного соціально-мережевого контенту, оцінці його можливостей як навчального середовища, наводять результати порівняльних досліджень їх використання у мовній підготовці іноземців.


PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS

##submission.downloads##

Сторінки

50-68

Опубліковано

липня 31, 2023

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-94-7

Як цитувати

Приходько, С., Рязанцева, Д., Уварова, Т., Борисова, А., & Алексєєнко, Т. (2023). Multimedia technologies in teaching the Ukrainian language as a foreign language. в А. Холодов & Я. Левченко (ред.), PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS (с. 50–68). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-94-7.ch4