Psychological and pedagogical factors in the organization of education of foreign students in the educational space of higher education institutions
Короткий опис
Процеси інтернаціоналізації світової вищої освіти є однією з провідних тенденцій її сучасного розвитку. Проблема створення особливих сприятливих умов навчання для іноземних студентів є актуальною на державному рівні багатьох країн, оскільки підготовка грамотного фахівця, затребуваного на ринку праці, має геополітичну та соціально-економічну значущість і є одним з основних завдань вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. У цьому контексті важливими є визначення психологічних чинників, що забезпечують тьюторську діяльність викладачів, ролі емоційної компетентності у підвищенні ефективності навчання іноземних студентів, особливостей невербального аспекту педагогічного спілкування з представниками різних культур, врахування впливу типу педагогічної системи на успішність адаптації іноземних студентів, вивчення особливостей цього процесу та розробка шляхів формування соціально-адаптивної компетентності іноземних студентів в умовах їх професійного навчання у закладах вищої освіти іншої країни.