Methodological foundations of the psychology of finances of state educational institutions in the conditions of globalization

Автори

Антон Холодов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Мар'ян Тріпак, Навчальний реабілітаційний заклад вищої освіти Камянець-Подільський державний інститут; Ілля Дмитрієв, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Неля Нікуліна, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Світлана Руденко, Державний біотехнологічний університет

Ключові слова:

фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземців

Анотація

Все починається з навчання. З самого початку свого існування людина пізнає світ через навчання. Освіта, а особливо інклюзивна – це фундамент, на якому тримається майбутнє існування людини-розумної. Зниження якості освіти веде до краху освіти, що в свою чергу призводить до краху нації. Тому задача забезпечення якості освіти першочергова для кожної держави. Унаслідок сучасних трансформацій в українському суспільстві активно формується новий напрям психологічної науки, яка поглиблено вивчає процес фінансової діяльності суб’єктів соціуму. У наш час фінансово-економічні процеси висвітлюються вітчизняними вченими як особлива сфера громадського життя і суспільних взаємин, де психологія відіграє свою надзвичайно важливу роль у регулюванні міжособистісних відносин. Слід зазначити, що все частіше у наукових працях акцентується увага на психологічній складовій фінансово-економічної діяльності індивідів і соціальних груп. Тобто, сучасна психологія фінансів постає у тісному взаємозв’язку з процесом соціально-економічної та господарської діяльності нашої країни. Усвідомлення сутності, тенденцій та проблем у психології фінансів дає можливість більш адекватно та цілеспрямовано використовувати людський потенціал для формування в Україні нового підходу в умовах глобалізації, євроінтеграції та переходу до інноваційної економіки.


PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS

##submission.downloads##

Сторінки

2-13

Опубліковано

липня 31, 2023

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-94-7

Як цитувати

Тріпак, М., Дмитрієв, І., Нікуліна, Н., & Руденко, С. (2023). Methodological foundations of the psychology of finances of state educational institutions in the conditions of globalization. в А. Холодов & Я. Левченко (ред.), PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS (с. 2–13). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-94-7.ch1