Marketing management at railway transport enterprises

Автори

Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
https://orcid.org/0000-0001-9314-350X
Український державний університет науки і технологій, Україна
https://orcid.org/0000-0001-6202-0910
Український державний університет науки і технологій, Україна
https://orcid.org/0000-0001-9408-4978

Короткий опис

Для підприємств залізничного транспорту, які нині зазнали руйнівних криз, актуальності набувають питання формування конкурентних переваг і забезпечення їх сталого розвитку. Одним із таких інструментів є маркетингове управління, яке представляє собою сучасну концепцію підтримки клієнтоорієнтованості бізнесу і розвитку компаній в динамічному середовищі. Дослідники пов’язують його появу з розвитком ринків, розширенням асортименту продукції та першим усвідомленням необхідності впливати на споживача для підтримки конкурентоспроможності. Застосування маркетингового управління на залізничному транспорті, яке ґрунтується на активному впровадженні цифрових рішень дозволить досягти низки економічних та соціальних ефектів, у т. ч. забезпечити економію операційних витрат, покращення якості послуг за критеріями клієнтоорієнтованості, надійності та безпеки, і як результат досягти стабілізації діяльності підприємств залізничної галузі та покращення їх конкурентних позицій на ринку транспортно-логістичних послуг.

##submission.downloads##

Сторінки

158-171

Опубліковано

травня 7, 2023

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-71-8

Як цитувати

Дмитрієва, О., Чаркіна, Т., & Задоя, В. (2023). Marketing management at railway transport enterprises. в Я. Левченко & І. Дмитрієв (ред.), INNOVATIVE DEVELOPMENT OF THE ROAD AND TRANSPORT COMPLEX: PROBLEMS AND PROSPECTS (с. 158–171). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-71-8.ch10