Innovative efficiency models in foreign language communication: lifelong learning and multiculturalism

Автори

Оксана Чайка
(1) Національний університет біоресурсів і природокористування України
https://orcid.org/0000-0002-4317-9456
Наталя Шарманова
Криворізький державний педагогічний університет
https://orcid.org/0000-0003-4820-3619

Анотація

Це дослідження спрямоване на розробку інноваційних моделей ефективності іншомовної комунікації з акцентом на навчанні впродовж життя та мультикультуралізмі. У розділі пропонується інтеграція моделей перевернутого класу, завдань та занурення у бачення застосування технологій для покращення вивчення іноземних мов, а також деяких інших. Ключові цілі дослідження полягають у тому, щоб (i) оцінити ефективність моделей перевернутого класу, завдань та занурення у вивчення мови, навчання впродовж життя та мультикультуралізму; (ii) дослідити потенціал застосування технологій для підтримки цих моделей та покращення вивчення мови; (iii) розробити комплексну концепцію, яка інтегрує моделі перевернутого класу, завдань та занурення з технологіями для сприяння ефективному та результативному вивченню мови; та (iv) надати рекомендації для викладачів мов та політиків щодо впровадження цих інноваційних моделей у викладання та вивчення іноземних мов. Загалом, результати дослідження представляють інноваційний проєкт моделей ефективності, які включають технології та сприяють навчанню впродовж життя і мультикультуралізму в іншомовній комунікації. Окрім запропонованого проєкту та ключових цілей, у цьому документі також розглядаються виклики та наслідки впровадження інноваційних моделей ефективності в іншомовній комунікації. Однією з головних проблем є потреба у навчанні та підтримці як викладачів, так і студентів для ефективного використання технологій та інноваційних методів викладання. Іншим викликом є потенційна можливість нерівного доступу до технологій та ресурсів, що може поставити деяких учнів у невигідне становище. Наслідки впровадження цих моделей є далекосяжними. Пропагуючи навчання впродовж життя та мультикультуралізм, учні можуть розвивати міжкультурні компетенції та розширювати свої перспективи. Це може сприяти створенню більш інклюзивної та взаємопов'язаної глобальної спільноти. Крім того, включення технологій у вивчення мови може покращити доступ до ресурсів і підвищити ефективність, що в кінцевому підсумку підвищує якість освіти. На завершення, незважаючи на те, що впровадження цих моделей пов'язане з певними труднощами, потенційні переваги та наслідки є значними, що робить їх вартими уваги у сфері іншомовної комунікації.


LIFELONG LEARNING: MODELS AND METHODS OF IMPLEMENTATION

##submission.downloads##

Сторінки

59–88

Опубліковано

квітня 2, 2023

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-70-1

Як цитувати

Чайка, О., & Шарманова, Н. (2023). Innovative efficiency models in foreign language communication: lifelong learning and multiculturalism. в LIFELONG LEARNING: MODELS AND METHODS OF IMPLEMENTATION (с. 59–88). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-70-1.ch3