Human-scale of education quality: philosophical and methodological dimension of the professional training officers of the National Police of Ukraine
Короткий опис
У розділі 2 конкретизовано сутність людиномірності якості освіти у філософсько-методологічному вимірі професійної підготовки офіцерів Національної поліції України; проаналізовано основні концепції філософської, освітньої теорії і практики, ідеї та позиції в науковій літературі щодо вивчення освітніх явищ в Україні і за кордоном у їх цілісному зв’язку з соціальним та культурним контекстом філософсько-методологічного виміру національних та світових трансформацій людиномірності; визначено сутність феномену людиномірності науки в історико-філософському контексті; на загальнотеоретичному філософському рівні обґрунтовано тенденції процесів сучасних трансформацій в освіті у цілісному зв’язку з відповідними концепціями розвитку людини; конкретизовано філософсько-методологічний аспект людиномірних вимірів якості освіти поліцейських в Україні; доведено необхідність і перспективність дослідження і впровадження концепції української загальнонаукової методології у теорію і практику освіти, щодо єдності формування і розвитку Людини на ґрунті когнітивно-емоційно-вольової тріади її компонент.