Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction

Автори

Діана Райко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Ірина Федоренко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Олена Кітченко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Валерій Кобєлєв, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Марія Літвиненко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Тетяна Романчик, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Ключові слова:

гуманітарні ланцюги поставки, евакуація населення, інтермодальні перевезення, інформаційна системи управління безпекою руху, міжнародні транспортні перевезення, митне обслуговування, логістичні ризики, інформаційні технології, контейнерні перевезення, принцип безперервності, дискретні потоки, джерела повідомлень, стабілізація, логістична система, логістичний ланцюжок затримки потоків, екoлoгістична система, прoєкт, життєвий цикл, грoшoві пoтoки, дискoнтoваний стрoк oкупнoсті, невизначеність, управління взаємодією, підприємство, партнери, споживачі, економіко-математичні моделі, інформаційна взаємодія

Анотація

Управління взаємодією підприємства з партнерами та споживачами ґрунтується на системі "підприємство – споживач – партнер", враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача та розробленого комплексу економіко-математичних моделей формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», визначення ефекту від її функціонування та бюджету інформаційної взаємодії, особливостями якого є виокремлення чотирьох блоків моделей, що дозволяє здійснювати обґрунтований вибір складу споживачів, партнерів для кожного підприємства з урахуванням їх особливостей та стратегій інформаційної взаємодії, що дозволяє підприємствам моделювати зв’язки в системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутків і використовувати результати моделювання для здійснення інформаційної взаємодії.


LOGISTICS SYSTEMS: TECHNOLOGICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF EFFICIENCY

##submission.downloads##

Сторінки

135–169

Опубліковано

грудня 31, 2022

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-66-4

Як цитувати

Райко, Д., Федоренко, І., Кітченко, О., Кобєлєв, В., Літвиненко, М., & Романчик, Т. (2022). Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction. в LOGISTICS SYSTEMS: TECHNOLOGICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF EFFICIENCY (с. 135–169). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-66-4.ch5