Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction

Автори

Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0002-9307-103X
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0001-7826-7248
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0001-6576-9759
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0002-7422-8302
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
https://orcid.org/0000-0002-2065-2415

Короткий опис

Управління взаємодією підприємства з партнерами та споживачами ґрунтується на системі "підприємство – споживач – партнер", враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача та розробленого комплексу економіко-математичних моделей формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», визначення ефекту від її функціонування та бюджету інформаційної взаємодії, особливостями якого є виокремлення чотирьох блоків моделей, що дозволяє здійснювати обґрунтований вибір складу споживачів, партнерів для кожного підприємства з урахуванням їх особливостей та стратегій інформаційної взаємодії, що дозволяє підприємствам моделювати зв’язки в системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутків і використовувати результати моделювання для здійснення інформаційної взаємодії.

##submission.downloads##

Сторінки

135–169

Опубліковано

грудня 31, 2022

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-66-4

Як цитувати

Райко, Д., Федоренко, І., Кітченко, О., Кобєлєв, В., Літвиненко, М., & Романчик, Т. (2022). Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction. в LOGISTICS SYSTEMS: TECHNOLOGICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF EFFICIENCY (с. 135–169). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-66-4.ch5