Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction
Короткий опис
Управління взаємодією підприємства з партнерами та споживачами ґрунтується на системі "підприємство – споживач – партнер", враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача та розробленого комплексу економіко-математичних моделей формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», визначення ефекту від її функціонування та бюджету інформаційної взаємодії, особливостями якого є виокремлення чотирьох блоків моделей, що дозволяє здійснювати обґрунтований вибір складу споживачів, партнерів для кожного підприємства з урахуванням їх особливостей та стратегій інформаційної взаємодії, що дозволяє підприємствам моделювати зв’язки в системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутків і використовувати результати моделювання для здійснення інформаційної взаємодії.