Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction
Ключові слова:
гуманітарні ланцюги поставки, евакуація населення, інтермодальні перевезення, інформаційна системи управління безпекою руху, міжнародні транспортні перевезення, митне обслуговування, логістичні ризики, інформаційні технології, контейнерні перевезення, принцип безперервності, дискретні потоки, джерела повідомлень, стабілізація, логістична система, логістичний ланцюжок затримки потоків, екoлoгістична система, прoєкт, життєвий цикл, грoшoві пoтoки, дискoнтoваний стрoк oкупнoсті, невизначеність, управління взаємодією, підприємство, партнери, споживачі, економіко-математичні моделі, інформаційна взаємодіяАнотація
Управління взаємодією підприємства з партнерами та споживачами ґрунтується на системі "підприємство – споживач – партнер", враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача та розробленого комплексу економіко-математичних моделей формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», визначення ефекту від її функціонування та бюджету інформаційної взаємодії, особливостями якого є виокремлення чотирьох блоків моделей, що дозволяє здійснювати обґрунтований вибір складу споживачів, партнерів для кожного підприємства з урахуванням їх особливостей та стратегій інформаційної взаємодії, що дозволяє підприємствам моделювати зв’язки в системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутків і використовувати результати моделювання для здійснення інформаційної взаємодії.

LOGISTICS SYSTEMS: TECHNOLOGICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF EFFICIENCY
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.