Coordination of material and information flows in intercity logistics systems
Анотація
Розглянуто проблему ефективності використання автомобільного транспорту в логістичних системах. Перевізники залучають додаткові автотранспортні засоби відповідно до збільшення вантажообігу, а саме на міжміських маршрутах. Тенденція зростання обсягів перевезень та відстані перевезення вантажів зберігається протягом останніх років, незважаючи на кризові періоди в економіці країн Європейського Союзу. Однак збільшення кількості транспортних засобів автопарків супроводжується збільшенням часу їх простою та затримок у доставці вантажів. Це явище пояснюється відсутністю необхідної координації матеріальних потоків на транспортній мережі. Ми розглянули два типи матеріальних потоків, а саме вантажні та автомобільні потоки. Обидва типи потоків є дискретними за своєю природою. Для того, щоб представити взаємодію матеріальних потоків в логістичній системі, використовується термін елементарна логістична операція, яка є найменшим постійним елементом логістичного ланцюга. Незважаючи на велику різноманітність процесів, що відбуваються в логістичних системах, кількість типових елементарних логістичних операцій обмежена і досить мала. Для числової характеристики матеріальних потоків використовуються такі параметри, як такт, фронт, розмір групи матеріальних елементів, середня інтенсивність потоку. На основі відомих залежностей між цими параметрами та з урахуванням зв'язків елементарних логістичних операцій побудовано структурну модель логістичних ланцюгів. Враховано, що інформаційні повідомлення в логістичній системі виникають при зміні матеріальних потоків. Досліджено вплив зміни інтенсивності вантажопотоків у логістичних ланцюгах та визначено більшість джерел інформаційних повідомлень у просторі та часі. Доведено, що використання об'єктивно необхідного обсягу інформації з необхідним випередженням дозволяє звести до мінімуму динамічні та статичні затримки вантажопотоків. У зв'язку з тим, що в логістичних ланцюгах зміни інтенсивності матеріальних потоків відбуваються стохастично, розроблено доцільність оцінки стійкості заданої логістичної системи до зовнішніх збурень. Досліджено вплив інформаційного забезпечення екіпажів вантажівок, що виконують транспортні завдання на автомобільних сполученнях. Розроблено схему інформаційного забезпечення на умовах доставки вантажу з необхідністю своєчасного прибуття автомобіля до пункту розвантаження.

LOGISTICS SYSTEMS: TECHNOLOGICAL AND ECONOMIC ASPECTS OF EFFICIENCY
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.