State financial support for bridge construction of territorial units
Анотація
Фінансове забезпечення завжди було, є і буде найбільш болючою темою для тих, хто не має власних коштів. Це стосується абсолютно усіх секторів економіки, усіх галузей виробництва, усіх країн. Коли мова йде про крупномасштабні проєкти, до яких відноситься і мостобудування, для українських реалій це перетворюється на справжнє випробування. В умовах пандемічних викликів COVID-19 проблема фінансового забезпечення постає особливо гостро, особливо коли мова йде про бідні регіони, які не в змозі самофінансуватися і виживають тільки за рахунок державної фінансової підтримки. Тому в цьому розділі розглянуто проблему розподілу державної фінансової підтримки на підставі комплексного підходу. Дана відповідь на дослідницьке питання: «Які компоненти потрібно включити в методику визначення державної фінансової підтримки». Запропоновано комплексну методику визначення долі державних фінансових засобів, що враховує інвестиційну привабливість регіону і ризик відповідного регіону (області). Оскільки проблема фінансування будівництва та реконструкції мостів актуальна для ряду країн, дана методика була апробована саме на прикладі мостобудування. Згідно з отриманими результатами під державну фінансову підтримку потрапляють територіальні осередки, які не є лідерами за пріоритетністю для інвестора і мають високий рівень ризикованості вкладення фінансових коштів. Комплексний підхід дозволив визначити 10 територіальних осередків для фінансування, при цьому області з найгіршими показниками пріоритетності отримують найбільшу частку фінансової державної підтримки.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.