Rating of educational institutions using mathematical instruments taking into account innovative and scientific capital investment
Короткий опис
Як засвідчив аналіз методик визначення рейтингу освітніх установ проведений в розділі 1 даного дослідження, наразі відсутній єдиний та універсальний підхід. Саме відсутність такої методики визначена як основний недолік на сучасному етапі. В даному розділі вирішено цю проблему та за допомогою математичної моделі запропоновано визначити рейтинг кращих закладів освіти в регіоні. Встановлено і систематизовано відповідні кластери освітні установи регіону враховуючи їх галузеву значимість, форму власності, ефективність державного фінансування та обсяг власних надходжень. Визначено, що освітні установи, які ефективно використовують інноваційно-науковий потенціал інституції отримують планові нагромадження і надбавку за відповідний рейтинг, враховуючи інноваційно-наукові капіталовкладення. Освітні установи, які не виконують вимоги поставленої задачі у моделі приречені на ліквідацію.