Chapter 5. Traditional approaches and modern tecnologies in forming the foreign language speech competence of applicants for vocal specializations: multilingual dimension
Короткий опис
Формування іншомовної мовленнєвої компетентності здобувачів вокальних профілізацій є важливим завданням мистецтвознавчого вишу в Україні, особливо в умовах стрімкої глобалізації. Зокрема необхідність оволодіння українською як мовою освітнього процесу, італійською як базовою для професійної діяльності, та англійською – з проєкцією на міжнародну взаємодію цілком обґрунтована. На прикладі трьох мов комплексно представлено специфіку педагогічної роботи з розвитку мовленнєвих умінь з акцентом саме на комунікативній складовій. Підкреслено важливість урахування індивідуально-особистісних, етнопсихологічних і професійних особливостей окресленої студентської аудиторії. Серед традиційних і сучасних підходів найоптимальнішими методичними стратегіями визнано: поєднання продуктивних та репродуктивних видів мовленнєвої діяльності в межах одного заняття; зміна функції викладача; виправдана ціннісно-смислова та професійно-орієнтована мотивація; кроскультурна взаємодія; різноманіття видів навчальної та позааудиторної діяльності; мультимодальність; дослідницько-пізнавальна активність; використання новітніх інформаційних технологій тощо.