Traditional approaches and modern tecnologies in forming the foreign language speech competence of applicants for vocal specializations: multilingual dimension
Ключові слова:
Освітні технології, формування іншомовної комунікативної компетентності, інформаційно-комунікативні технології, іноземна мова, українська мова (за професійним спрямуванням), українська мова як іноземна, міжособистісна взаємодія, професійна культура, термінознавство, проективно-рекурсивна технологіяАнотація
Формування іншомовної мовленнєвої компетентності здобувачів вокальних профілізацій є важливим завданням мистецтвознавчого вишу в Україні, особливо в умовах стрімкої глобалізації. Зокрема необхідність оволодіння українською як мовою освітнього процесу, італійською як базовою для професійної діяльності, та англійською – з проєкцією на міжнародну взаємодію цілком обґрунтована. На прикладі трьох мов комплексно представлено специфіку педагогічної роботи з розвитку мовленнєвих умінь з акцентом саме на комунікативній складовій. Підкреслено важливість урахування індивідуально-особистісних, етнопсихологічних і професійних особливостей окресленої студентської аудиторії. Серед традиційних і сучасних підходів найоптимальнішими методичними стратегіями визнано: поєднання продуктивних та репродуктивних видів мовленнєвої діяльності в межах одного заняття; зміна функції викладача; виправдана ціннісно-смислова та професійно-орієнтована мотивація; кроскультурна взаємодія; різноманіття видів навчальної та позааудиторної діяльності; мультимодальність; дослідницько-пізнавальна активність; використання новітніх інформаційних технологій тощо.

IMPLEMENTATION OF MODERN TECHNOLOGIES IN LANGUAGE LEARNING AS A BASIS FOR THE FORMATION OF COMMUNICATIVE COMPETENCES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.