Principles of the structure and functions of work programs of curriculum disciplines of the linguistic cycle for educational migrants
Ключові слова:
фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземцівАнотація
Навчання освітніх мігрантів мови країни перебування є важливим завданням розвитку світового освітнього простору. Володіння мовою навчання та соціокультурного спілкування, певний рівень комунікативної компетентності є необхідною передумовою здатності інофона опанувати майбутню спеціальність, сформувати професійну компетентність. Актуальною лінгвометодичною проблемою є визначення засад розроблення робочих програм навчальних дисциплін мовної підготовки освітніх мігрантів. Авторами розділу описано структуру, розроблено систему принципів побудови таких програм, визначено їхні функції, описано інваріантні та варіативні складники компетентностей іноземних здобувачів вищої освіти відповідно до завдань оволодіння мовою, схарактеризовано методи навчання, критерії оцінювання та засоби контролю. Запропонований алгоритм може бути застосований для створення програм дисциплін лінгвістичного циклу для здобувачів вищої освіти в закордонних університетах.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.