Inclusive education – a means of promoting social equality and development of people with SEN in higher education institutions
Ключові слова:
фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземцівАнотація
Науковий розділ спрямований на аналіз впровадження інклюзивної освіти у Навчально-реабілітаційному закладі вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», а також фактори успішної соціалізації та адаптації студентів з особливими освітніми потребами. У дослідженні проаналізовано різні підходи до інклюзивної освіти, розглядаються питання організації навчального процесу, підтримки студентів з особливими потребами та розвитку їхніх навичок соціалізації та адаптації до умов навчання, інклюзивної культури у ЗВО, студентоцентрованого навчання, формування індивідуальної освітньої траєкторії, працевлаштування. Наукова розробка показує, що успішна інклюзивна освіта базується на індивідуальному підході до кожного студента, врахуванні його особливих потреб, сприянні його соціалізації та адаптації до умов навчання. Такий підхід забезпечує ефективність навчального процесу та підготовку кваліфікованих фахівців з особливостями в роботі з людьми з різними потребами.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.