Inclusive education – a means of promoting social equality and development of people with SEN in higher education institutions

Автори

Олена Бачинська, Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»; Марина Бачинська, Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»; Геннадій Кучеров, Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»; Тетяна Марчак, Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»; Ярослав Сушарник, Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»

Ключові слова:

фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземців

Анотація

Науковий розділ спрямований на аналіз впровадження інклюзивної освіти у Навчально-реабілітаційному закладі вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», а також фактори успішної соціалізації та адаптації студентів з особливими освітніми потребами. У дослідженні проаналізовано різні підходи до інклюзивної освіти, розглядаються питання організації навчального процесу, підтримки студентів з особливими потребами та розвитку їхніх навичок соціалізації та адаптації до умов навчання, інклюзивної культури у ЗВО, студентоцентрованого навчання, формування індивідуальної освітньої траєкторії, працевлаштування. Наукова розробка показує, що успішна інклюзивна освіта базується на індивідуальному підході до кожного студента, врахуванні його особливих потреб, сприянні його соціалізації та адаптації до умов навчання. Такий підхід забезпечує ефективність навчального процесу та підготовку кваліфікованих фахівців з особливостями в роботі з людьми з різними потребами.


PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS

##submission.downloads##

Сторінки

69-85

Опубліковано

липня 31, 2023

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-94-7

Як цитувати

Бачинська, О., Бачинська, М., Кучеров, Г., Марчак, Т., & Сушарник, Я. (2023). Inclusive education – a means of promoting social equality and development of people with SEN in higher education institutions. в А. Холодов & Я. Левченко (ред.), PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS (с. 69–85). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-94-7.ch5