Technological means of achieving second language learners’ idiomaticity as a way to build international communication competency
Ключові слова:
Освітні технології, формування іншомовної комунікативної компетентності, інформаційно-комунікативні технології, іноземна мова, українська мова (за професійним спрямуванням), українська мова як іноземна, міжособистісна взаємодія, професійна культура, термінознавство, проективно-рекурсивна технологіяАнотація
В епоху зростаючих міжнародних контактів навички багатомовного спілкування набувають першочергового значення. Це тим більше актуально для України, якій належить пережити тривалий період післявоєнної відбудови за допомогою наших міжнародних партнерів. Для цього нашій країні потрібні фахівці широкого профілю, які мають бути компетентними не лише у своїй сфері роботи та досліджень, але й вільно та невимушено володіти другою мовою. Для здобуття такої життєво важливої навички для тих, хто вивчає другу мову, надзвичайно важливим є досягнення певного рівня ідіоматичності, і в наш час, у час високих технологій та штучного інтелекту, викладач має безліч засобів для цього.
У цьому дослідженні ідіоматичність тих, хто вивчає другу мову, розглядається як комплексна мовленнєва характеристика, яка включає в себе природність та сформованість мовлення. Варіативність змішаного навчання дозволяє студентам структурувати дискурс так, як це роблять носії мови. Це дає їм широкий спектр специфічних прийменникових виразів, включаючи деякі формальні кліше та лексичні одиниці. Водночас ідіоматичності, як правило, найважче досягти, коли йдеться про традиційні методи та моделі навчання. Таким чином, автори статті стверджують, що лише поєднання традиційних підходів до вивчення мови з використанням ІКТ та інтернет-ресурсів може збалансувати навчальний процес і дозволити тим, хто вивчає другу мову, отримати не тільки бажану вільність, але й природність, яку може забезпечити ідіоматичність.

IMPLEMENTATION OF MODERN TECHNOLOGIES IN LANGUAGE LEARNING AS A BASIS FOR THE FORMATION OF COMMUNICATIVE COMPETENCES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.