Organization of social-pedagogical interaction between the teacher and students of the specialty "Management" in the process of forming foreign language communicative competence
Ключові слова:
Освітні технології, формування іншомовної комунікативної компетентності, інформаційно-комунікативні технології, іноземна мова, українська мова (за професійним спрямуванням), українська мова як іноземна, міжособистісна взаємодія, професійна культура, термінознавство, проективно-рекурсивна технологіяАнотація
Дослідження наукової проблеми соціально-педагогічної взаємодії викладача та студентів у навчально-виховному процесі є сьогодні важливим чинником для підвищення ефективності навчання. Змістом такої взаємодії між викладачем і студентами є не тільки обмін інформацією, а й навчально-виховний вплив, організація взаємовідносин та трансляція особистості педагога студентам. Суб’єктно-суб’єктні взаємини між викладачами і студентами у навчальному процесі, їх міжособистісна взаємодія на засадах діалогу, співпраці, партнерства є особливо актуальними у процесі вивчення студентами іноземної мови. Автори презентують власні методичні напрацювання з організації навчання студентів іноземної мови, приклади впровадження інтерактивних технологій роботи, в основі яких лежить соціально-педагогічна взаємодія, наводять результати порівняльних досліджень їх використання у процесі вивчення іноземної мови студентами-майбутніми менеджерами.

IMPLEMENTATION OF MODERN TECHNOLOGIES IN LANGUAGE LEARNING AS A BASIS FOR THE FORMATION OF COMMUNICATIVE COMPETENCES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.