Education-Science-Values: A Triple Helix Approach to Nanotechnology Education for Sustainable Development
Ключові слова:
цінності, Україна, наука, війна, інновації, вища освіта, інклюзивність, академічний потенціал, безбар’єрність, інтелектуальний капітал, цілі сталого розвитку, сталий розвиток, потрійна спіраль, людиноцентризм, інституційна екосистемаАнотація
Сфера нанотехнологій має значні перспективи для вирішення глобальних проблем сталого розвитку. В Україні потреба у висококваліфікованих фахівців з нанонауки посилюється соціально-економічними зривами та триваючою війною, що вимагає інноваційних рішень як нових, так і існуючих проблем. У цій статті досліджуються концептуальні та теоретичні рамки, необхідні для ефективної підготовки фахівців з нанонауки в українському контексті, наголошуючи на інтеграції освіти, науки та цінностей, що називається потрійною спіраллю «освіта-наука-цінності». Ця модель ґрунтується на класичній теорії «потрійної спіралі» про співпрацю між університетом, промисловістю та урядом, доповнюючи її сильною етичною та сталою орієнтацією. Ми надаємо глибокий аналіз того, як нанотехнологічну освіту можна узгодити з цілями сталого розвитку (ЦСР), а також обговорюємо конкретні виклики та можливості в освітньому середовищі України. Практична реалізація цієї інтегративної освітньої моделі проілюстрована прикладом Бердянського державного педагогічного університету. Це дослідження адресовано широкій аудиторії, включаючи політиків, педагогів і лідерів галузі, виступаючи за спільний підхід до перебудови нанотехнологічної освіти з метою підготовки не лише кваліфікованих технологів, але й сумлінних лідерів, відданих сталому прогресу. Завдяки цій структурі ми наголошуємо на створенні інклюзивного, безбар’єрного та імерсивного освітнього середовища, яке залучає студентів до справжніх наукових досліджень та інновацій, одночасно плекаючи основні цінності для сталого розвитку.

REDEFINING HIGHER EDUCATION: INNOVATION, INCLUSION, AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT DURING WARTIME
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.