Inclusiveness in higher education of Ukraine: perception of culture, policies and practices
Ключові слова:
цінності, Україна, наука, війна, інновації, вища освіта, інклюзивність, академічний потенціал, безбар’єрність, інтелектуальний капітал, цілі сталого розвитку, сталий розвиток, потрійна спіраль, людиноцентризм, інституційна екосистемаАнотація
Цей розділ досліджує сприйняття інклюзивності у закладах вищої освіти України, аналізуючи культуру, політики та практики, які спрямовані на створення більш відкритого та різноманітного освітнього середовища. В контексті глобальних зусиль щодо просування сталого розвитку та досягнення його цілей, стаття розглядає, як інклюзивні ініціативи вищої освіти можуть відповідати на сучасні виклики, сприяючи рівному доступу до якісної освіти для всіх здобувачів вищої освіти, включаючи вразливі групи. На основі проведеного масштабного дослідження серед здобувачів вищої освіти різних спеціальностей та рівнів навчання (усього 4436 осіб) і працівників ЗВО, включаючи адміністративний, викладацький та допоміжний персонал (усього 821 особа) автори визначають ключові бар'єри та можливості для покращення інклюзивності в українських університетах, крізь призму параметрів «Інклюзивна культура в ЗВО», «Інклюзивна політика в ЗВО» та «Інклюзивні практики в ЗВО», підкреслюючи важливість інтегрованих підходів, які сприяють якісній освіті та забезпечують сталий розвиток суспільства. Автори пропонують рекомендації для покращення інклюзивної культури, політик та практик, наголошуючи на потребі забезпечення ресурсної підтримки та гнучкості навчальних програм для задоволення різноманітних освітніх потреб.

REDEFINING HIGHER EDUCATION: INNOVATION, INCLUSION, AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT DURING WARTIME
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.