Cultivating multiculturalism via teaching phraseology to philology students

Автори

Оксана Чайка
Національний університет біоресурсів і природокористування України
https://orcid.org/0000-0002-4317-9456
Наталя Шарманова
Криворізький державний педагогічний університет
https://orcid.org/0000-0003-4820-3619
Оксана Гутиряк
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
https://orcid.org/0000-0002-4143-7802
Василь Шинкарук
Національний університет біоресурсів і природокористування України
https://orcid.org/0000-0001-8589-4995

Ключові слова:

соціальна зрілість, Екологічна компетентність, саморозвиток, учні середніх шкіл, культура суспільства, наслідки війни, фразеологія, освітні проекти, студенти-філологи, навички, мультикультуралізм, критичне мислення, міжкультурна компетентність, професійна підготовка, російсько-українська війна, міждисциплінарність, культурний контекст, соціально-емоційне та етичне виховання, національні цінності

Анотація

Це дослідження вивчає ефективність викладання фразеології у філологічній освіті для розвитку мультикультуралізму серед студентів. Фразеологія - наука про стійкі вирази та ідіоми в мові - розкриває культурні нюанси та суспільні цінності, закладені в мовних виразах. Викладання фразеології розглядається як педагогічна стратегія, підкреслюючи її роль у підвищенні міжкультурної компетентності студентів та поваги до мовного розмаїття. Через порівняльний аналіз фразеологічних / ідіоматичних виразів російської, української та англійської мов студентів спонукають до розпізнавання та осмислення спільного людського досвіду та культурних особливостей. Результати опитувань та анкетування свідчать про те, що інтеграція фразеології у філологічні програми демонструє позитивний вплив на культурну обізнаність студентів та їхні мовні навички. Результати свідчать про те, що викладання фразеології збагачує мовні навички студентів і сприяє створенню інклюзивного та мультикультурного навчального середовища, незважаючи на існуючі або очікувані військові агресії, прикладом яких є повномасштабне вторгнення Росії в Україну. Включення фразеології у філологічну освіту стає цінним інструментом для підготовки студентів до навігації в складних умовах глобалізованого світу. Пропонуючи глибше розуміння культурних нюансів і мовного розмаїття, фразеологічна освіта сприяє міжкультурній комунікації та взаєморозумінню. Це дослідження підкреслює важливість інтеграції фразеології у філологічні навчальні програми для сприяння мультикультуралізму та підготовки студентів до різноманітних мовних і культурних контекстів, щоб сприяти інклюзивності та взаєморозумінню у все більш взаємопов'язаному світі.


TRANSFORMATION OF EDUCATION: MODERN CHALLENGES

##submission.downloads##

Сторінки

80-105

Опубліковано

грудня 30, 2024

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-8360-06-1

Як цитувати

Чайка, О., Шарманова, Н., Гутиряк, О., & Шинкарук, В. (2024). Cultivating multiculturalism via teaching phraseology to philology students. в С. Толочко (ред.), TRANSFORMATION OF EDUCATION: MODERN CHALLENGES (с. 80–105). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-8360-06-1.ch4