Assessing stakeholder perspectives on essential skills in nanoscience: What matters most?
Ключові слова:
соціальна зрілість, Екологічна компетентність, саморозвиток, учні середніх шкіл, культура суспільства, наслідки війни, фразеологія, освітні проекти, студенти-філологи, навички, мультикультуралізм, критичне мислення, міжкультурна компетентність, професійна підготовка, російсько-українська війна, міждисциплінарність, культурний контекст, соціально-емоційне та етичне виховання, національні цінностіАнотація
У статті представлено результати дослідження, в якому проаналізовано відносну важливість когнітивних, практично-операційних та мотиваційно-ціннісних навичок для фахівців у галузі нанонауки. Дослідження визначає критичні навички, необхідні для успіху в цій міждисциплінарній галузі, на основі опитування різних груп зацікавлених сторін, таких як академічні дослідники, професіонали галузі, аспіранти, політики та фахівці з етики. Результати показують, що всі респонденти вважають критичне мислення та вирішення проблем важливими. Етична відповідальність та усвідомлення впливу на суспільство також відіграють важливу роль, особливо серед політиків та етиків. Виявлені відмінності у пріоритетах між групами стейкхолдерів підкреслюють необхідність вдосконалення нанонаукової освіти для забезпечення підготовки фахівців, здатних вирішувати науково-технічні та етичні проблеми. У статті обговорюються потенційні напрямки вдосконалення освітніх програм і політики.

TRANSFORMATION OF EDUCATION: MODERN CHALLENGES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.