Assessing stakeholder perspectives on essential skills in nanoscience: What matters most?

Автори

Сергій Ковачов, Бердянський державний педагогічний університет; Олена Кривильова, Бердянський державний педагогічний університет; Ольга Курило, Бердянський державний педагогічний університет; Анастасія Попова, Бердянський державний педагогічний університет; Ганна Мицик, Бердянський державний педагогічний університет; Яна Сичікова, Бердянський державний педагогічний університет

Ключові слова:

соціальна зрілість, Екологічна компетентність, саморозвиток, учні середніх шкіл, культура суспільства, наслідки війни, фразеологія, освітні проекти, студенти-філологи, навички, мультикультуралізм, критичне мислення, міжкультурна компетентність, професійна підготовка, російсько-українська війна, міждисциплінарність, культурний контекст, соціально-емоційне та етичне виховання, національні цінності

Анотація

У статті представлено результати дослідження, в якому проаналізовано відносну важливість когнітивних, практично-операційних та мотиваційно-ціннісних навичок для фахівців у галузі нанонауки. Дослідження визначає критичні навички, необхідні для успіху в цій міждисциплінарній галузі, на основі опитування різних груп зацікавлених сторін, таких як академічні дослідники, професіонали галузі, аспіранти, політики та фахівці з етики. Результати показують, що всі респонденти вважають критичне мислення та вирішення проблем важливими. Етична відповідальність та усвідомлення впливу на суспільство також відіграють важливу роль, особливо серед політиків та етиків. Виявлені відмінності у пріоритетах між групами стейкхолдерів підкреслюють необхідність вдосконалення нанонаукової освіти для забезпечення підготовки фахівців, здатних вирішувати науково-технічні та етичні проблеми. У статті обговорюються потенційні напрямки вдосконалення освітніх програм і політики.


TRANSFORMATION OF EDUCATION: MODERN CHALLENGES

##submission.downloads##

Сторінки

26-51

Опубліковано

грудня 30, 2024

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-8360-06-1

Як цитувати

Ковачов, С., Кривильова, О., Курило, О., Попова, А., Мицик, Г., & Сичікова, Я. (2024). Assessing stakeholder perspectives on essential skills in nanoscience: What matters most?. в С. Толочко (ред.), TRANSFORMATION OF EDUCATION: MODERN CHALLENGES (с. 26–51). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-8360-06-1.ch2