Application of project technologies during the formation of the environmental competence of high school students to overcome the environmental consequences of the war
Ключові слова:
соціальна зрілість, Екологічна компетентність, саморозвиток, учні середніх шкіл, культура суспільства, наслідки війни, фразеологія, освітні проекти, студенти-філологи, навички, мультикультуралізм, критичне мислення, міжкультурна компетентність, професійна підготовка, російсько-українська війна, міждисциплінарність, культурний контекст, соціально-емоційне та етичне виховання, національні цінностіАнотація
Розділ присвячується вивченню особливостей, змісту, форм і методів формування екологічної компетентності учнів старших класів засобами проєктно-дослідницької діяльності. Проаналізовано стан розроблення проблеми формування в учнів старших класів екологічної компетентності засобами проєктно-дослідницької діяльності в контексті їхнього безперервного розвитку; уточнено сутність і структуру понять «екологічна компетентність учнів старших класів», «формування в учнів старших класів екологічної компетентності в контексті подолання екологічних наслідків війни», «навчальний проєкт», «проєктно-дослідницька діяльність», «процес творення». Створено науково-методичне і навчальне забезпечення інноваційних методів формування екологічної компетентності учнів старших класів засобами проєктно-дослідницької діяльності. Розділ присвячений вивченню та репрезентації проєктної діяльності старшокласників в умовах подолання екологічних наслідків війни через розроблений алгоритм дій: аналіз екологічної ситуації конкретного регіону; визначення цілей здійснення проєктної діяльності; розроблення стратегії реалізації проєктної діяльності; формування команди виконавців проєкту; залучення ресурсів для реалізації проекту; виконання робіт з подолання екологічних наслідків війни; моніторинг та оцінка результатів проєктної діяльності; звітність перед громадою та поширення досвіду успішної проєктної діяльності; процес контролю за здійсненням проєктної діяльності; процес корекції результатів здійснення проєктної діяльності. Означений матеріал надає можливість використання педагогами під час освітнього процесу та є зразком для створення власних екологічних проєктів.

TRANSFORMATION OF EDUCATION: MODERN CHALLENGES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.