Socio-psychological and socio-cultural features of communication in an inclusive educational space and in the conditions of multiculturalism
Ключові слова:
фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземцівАнотація
Розділ присвячується вивченню особливостей, сутності, природи, функціональної ролі комунікації в сучасному суспільстві в контексті розвитку інклюзії, інклюзивного соціуму та середовища, міжкультурної комунікації та мультикультуралізму. Побудова ефективної комунікації залежить від засобів і способів подолання бар’єрів, соціально-психологічної адаптації особистості, вивчається особливість соціальної комунікації, яка є засобом існування і передавання світоглядних соціокультурних особливостей, цінностей і норм культури. Провідне місце в сучасних дослідженнях адаптації належить теоретичним підходам біологічної та соціально-психологічної орієнтації. Розділ присвячений вивченню сутності та особливостей інклюзивної освіти в освітньому середовищі, основних процесів та проблем міжкультурної комунікації та мультикультуралізму.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.