Psychological and pedagogical factors in the organization of education of foreign students in the educational space of higher education institutions
Ключові слова:
фінансово-економічна психологія, інклюзивна вища освіта, освітні мігранти, соціальні мережі, комунікація, мультикультуралізм, особистісний розвиток, етнопсихологічні особливості особистості, професійно-комунікативна компетентність, інноваційні технології навчання іноземцівАнотація
Процеси інтернаціоналізації світової вищої освіти є однією з провідних тенденцій її сучасного розвитку. Проблема створення особливих сприятливих умов навчання для іноземних студентів є актуальною на державному рівні багатьох країн, оскільки підготовка грамотного фахівця, затребуваного на ринку праці, має геополітичну та соціально-економічну значущість і є одним з основних завдань вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. У цьому контексті важливими є визначення психологічних чинників, що забезпечують тьюторську діяльність викладачів, ролі емоційної компетентності у підвищенні ефективності навчання іноземних студентів, особливостей невербального аспекту педагогічного спілкування з представниками різних культур, врахування впливу типу педагогічної системи на успішність адаптації іноземних студентів, вивчення особливостей цього процесу та розробка шляхів формування соціально-адаптивної компетентності іноземних студентів в умовах їх професійного навчання у закладах вищої освіти іншої країни.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF TRAINING IN HIGHER SCHOOL: PEDAGOGICAL, PHILOLOGICAL, PSYCHOLOGICAL AND INTERCULTURAL ASPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.