Marketing management at railway transport enterprises
Ключові слова:
дорожньо-транспортна система, автоперевезення, залізничний транспорт, автомобільний транспорт, дорожнє будівництво, транспортно-логістичні послуги, компетенції працівників, контроль, якість транспортних послугАнотація
Для підприємств залізничного транспорту, які нині зазнали руйнівних криз, актуальності набувають питання формування конкурентних переваг і забезпечення їх сталого розвитку. Одним із таких інструментів є маркетингове управління, яке представляє собою сучасну концепцію підтримки клієнтоорієнтованості бізнесу і розвитку компаній в динамічному середовищі. Дослідники пов’язують його появу з розвитком ринків, розширенням асортименту продукції та першим усвідомленням необхідності впливати на споживача для підтримки конкурентоспроможності. Застосування маркетингового управління на залізничному транспорті, яке ґрунтується на активному впровадженні цифрових рішень дозволить досягти низки економічних та соціальних ефектів, у т. ч. забезпечити економію операційних витрат, покращення якості послуг за критеріями клієнтоорієнтованості, надійності та безпеки, і як результат досягти стабілізації діяльності підприємств залізничної галузі та покращення їх конкурентних позицій на ринку транспортно-логістичних послуг.

INNOVATIVE DEVELOPMENT OF THE ROAD AND TRANSPORT COMPLEX: PROBLEMS AND PROSPECTS
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.