Results of the formative stage of the pedagogical experiment with cadets – future specialists in physical culture and sport
Ключові слова:
сформованість, організаційна компетентність, педагогічний експеримент, методи, критерій, показник, рівні, кореляція, статистика, освіта дорослих, концепція неперервної освіти дорослих, нова парадигма «навчання впродовж життя», тенденції розвитку освіти дорослих, мегатенденції в освіті дорослих, «м’які»/«гібридні навички», універсальна (здібнісна)/теоретична (знаннєва) моделі освіти, механізм розвитку, регіональний (мезо)/глобальний (планетарний) рівні, міждержавне співробітництво в галузі освіти дорослих, скандинавська модель освіти дорослих, інноваційні моделі ефективності, іншомовне спілкування, міжкультурні компетенції, мовне занурення, студентоцентроване навчання, мовні навчальні ресурси, застосування технологій, моделі занурення, навчання на основі завдань, підхід, мультикультуралізм, навчання впродовж життя, університет, кадрова політика, інституційна автономія, розвиток, академічний персонал, сприйнятливість до нового, пізнавальна функція, регулятивна функція, класифікаційні ознаки, форма пізнання дійсності, провідні аспекти об'єкта, що сприймається, домінуючі відчуття, галузь діяльності, складові досвіду суб'єкта, когнітивно-емоційні процеси, середовище відібраної інформації, ієрархічний рівень суб’єкту управління, засоби розвитку сприйнятливості до нового, система управління ідеямиАнотація
Дослідження присвячене висвітленню статистично опрацьованих результатів формувального етапу педагогічного експерименту щодо формування організаційної компетентності у майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту Збройних сил України (далі – респондентів). Метою дослідження є динаміка сформованості організаційної компетентності після формувального етапу педагогічного експерименту, перевірка значущості отриманих результатів та правдивість висунутої гіпотези. Представлено алгоритм визначення рівнів сформованості їх організаційної компетентності (низький, середній, високий) за низкою критеріїв – ціннісно-мотиваційним, когнітивним, організаційно-діяльнісним, менеджерським, індивідуально-психічним і суб’єктним. Їх застосування дає можливість з’ясувати сформованість відповідних до них компонентів досліджуваного феномену – ціннісно-мотиваційного, знаннієвого, управлінського, менеджерського, контрольно-корегувального і рефлексивно-оцінного компонентів організаційної компетентності респондентів. Їх застосування дало змогу отримати такі експериментальні результати, які дали можливість порівняти рівні сформованості організаційної компетентності респондентів на констатувальному та формувальному етапах педагогічного експериментального дослідження.
Експериментом було охоплено курсантів навчально-наукового інституту фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. Результати формувального експерименту дали змогу, з одного боку, встановити статистичну значущість отриманих експериментальних результатів, які є результатом впровадження обґрунтованих нами педагогічних умов формування організаційної компетентності респондентів (підтримання та розвиток мотивації її формування у них; педагогічне моделювання її формування у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту Збройних сил (далі – ЗС) України у вищих військових навчальних закладах (далі – ВВНЗ) як її організаторів; забезпечення міжпредметних зв’язків у процесі формування їх організаційної компетентності; цілеспрямоване формування системи організаційних знань, навичок і вмінь як майбутніх організаторів фізичної підготовки та спорту за допомогою контекстних методів навчання (спецкурс «Організаційна компетентність майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України»), які позитивно вплинули на її формування, а з іншого – акцентувати увагу на необхідності впровадження додаткових педагогічних умов її формування в ході їх фахової підготовки в ВВНЗ як майбутніх організаторів фізичної культури і спорту в військових частинах.

LIFELONG LEARNING: MODELS AND METHODS OF IMPLEMENTATION
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.