Innovation of markers for assessment of the quality of educational and scientific research activities of students in higher education institutions with special earning conditions
Ключові слова:
поліція, комунікативна компетентність, етична поведінка, права і свободи людини, Національна поліція України, взаємодія, правова основа професійної етики, конвенція, кадрова політика, психологічний контакт, етичні принципи, людиномірність, реформування, лідер, правила (кодекси) етичної поведінки, відвага, правоохоронна система, лідерство, поліцейська деонтологія, чесність, правоохоронні органи, самоорганізація, етика поліцейських, відповідальність, правопорядок, саморозвиток, корупція, справедливість, професійна ідентичність, наратив, захист дитини, повага, правові та психологічні засади службової діяльності, постнекласика, неповнолітня особа, довіра, професійна діяльність, професійна етика, травматичні події, поліція, службова підготовка, етична поведінка, стрес, Національна поліція України, професійна підготовка поліцейського, правова основа професійної етики, кімната, кадрова політика, професійний відбір, етичні принципи, дружня до опитування дітей, реформування, підготовка поліцейських, правила (кодекси) етичної поведінки, психологічна безпека, правоохоронна система, професіоналізація правоохоронців, поліцейська деонтологія, готовність, правоохоронні органи, особистість поліцейського, етика поліцейських, резільєнтність, правопорядок, ціннісний досвід, корупція, психологічні ресурси, професійна ідентичність, компетентність, захист дитини, освіта, правові та психологічні засади службової діяльності, комунікативна компетентність, неповнолітня особа, освітня політика ЄС, професійна діяльність, взаємодія, травматичні події, здобувач освіти, службова підготовка, психологічний контакт, стрес, трансформаційне навчання, професійна підготовка поліцейського, лідер, кімната, форми і методи навчання, професійний відбір, лідерство, дружня до опитування дітей, якість освіти, підготовка поліцейських, самоорганізація, психологічна безпека, оцінювання, професіоналізація правоохоронців, саморозвиток, готовність, оцінювання службової діяльності поліцейських, особистість поліцейського, наратив, резільєнтність, відомче оцінювання, ціннісний досвід, постнекласика, психологічні ресурси, процедура оцінювання, компетентність, професійна етика, освіта, робоча програма навчальної дисципліни, освітня політика ЄС, методи оцінювання, здобувач освіти, критеріальний аналіз, трансформаційне навчання, критерії оцінювання, форми і методи навчання, результати навчання, якість освіти, поведінкова діагностика, оцінювання, практикум, оцінювання службової діяльності поліцейських, психологічний тренінг, відомче оцінювання, психопедагогічний супровід, процедура оцінювання, педагогічна майстерність, робоча програма навчальної дисципліни, педагогічна майстерність викладача вищої школи, методи оцінювання, підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів, критеріальний аналіз, критерії оцінювання, результати навчання, поведінкова діагностика, практикум, психологічний тренінг, психопедагогічний супровід, педагогічна майстерність, педагогічна майстерність викладача вищої школи, підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрівАнотація
У розділі 11 конкретизовано сутність і особливості інноваційніних маркерів оцінювання якості освітньої та науково-дослідної діяльності здобувачів у ЗВО з особливими умовами навчання. Визначено сучасні підходи до розроблення ефективних освітніх матеріалів з переосмисленням їх психолого-педагогічних, дидактичних функцій, змісту, форм та етапів створення ефективного сучасного освітнього контенту в аспекті оцінювання якості освітнього процесу з точок зору: «здобувач», «наставник», «експерт з якості – фахівець у галузі освітніх вимірювань, моніторингу якості» . на прикладі освітньої компоненти «Методологія наукового пізнання» для третього рівня освіти доведено, що оцінювання ефективності освітнього процесу за результатами навчання є комплексною процедурою у межах якої наставник має чітко усвідомлювати зв’язок між прогнозованими результатами навчання та способами постановки цілей їх досягнення ще на момент розробки курсу. Таким чином, технологічний цикл від задуму, розробки, впровадження і оцінювання освітньої компоненти замикається, зауважуючи на те, що інтегровані цілі освітньої компоненти – курсу, які має чітко сформулювати викладач-наставник поєднують 3 підходи (змісту, внутрішніх і зовнішніх процесів навчання – научіння, результату) саме вони й стають основою дидактичного комплексу курсу маркерів оцінювання якості освітньої та науково-дослідної діяльності здобувачів у ЗВО з особливими умовами навчання.

QUALITY PARAMETERS OF HIGHER EDUCATION OFFICERS OF THE NATIONAL POLICE IN THE CONDITIONS OF IMPERATIVE HUMAN-SCALE VALUES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.