Theories of leadership: personnel work as a mechanism for the protection of rights and freedoms in the activities of law enforcement officers

Автори

Микола Семенишин
Головне управління Національної поліції в Одеській області
https://orcid.org/0000-0002-4892-2843
Дмитро Швець
Одеський державний університет внутрішніх справ
https://orcid.org/0000-0002-1999-9956
Зоряна Кісіль
Львівський державний університет внутрішніх справ
https://orcid.org/0000-0003-1405-4547

Ключові слова:

поліція, комунікативна компетентність, етична поведінка, права і свободи людини, Національна поліція України, взаємодія, правова основа професійної етики, конвенція, кадрова політика, психологічний контакт, етичні принципи, людиномірність, реформування, лідер, правила (кодекси) етичної поведінки, відвага, правоохоронна система, лідерство, поліцейська деонтологія, чесність, правоохоронні органи, самоорганізація, етика поліцейських, відповідальність, правопорядок, саморозвиток, корупція, справедливість, професійна ідентичність, наратив, захист дитини, повага, правові та психологічні засади службової діяльності, постнекласика, неповнолітня особа, довіра, професійна діяльність, професійна етика, травматичні події, поліція, службова підготовка, етична поведінка, стрес, Національна поліція України, професійна підготовка поліцейського, правова основа професійної етики, кімната, кадрова політика, професійний відбір, етичні принципи, дружня до опитування дітей, реформування, підготовка поліцейських, правила (кодекси) етичної поведінки, психологічна безпека, правоохоронна система, професіоналізація правоохоронців, поліцейська деонтологія, готовність, правоохоронні органи, особистість поліцейського, етика поліцейських, резільєнтність, правопорядок, ціннісний досвід, корупція, психологічні ресурси, професійна ідентичність, компетентність, захист дитини, освіта, правові та психологічні засади службової діяльності, комунікативна компетентність, неповнолітня особа, освітня політика ЄС, професійна діяльність, взаємодія, травматичні події, здобувач освіти, службова підготовка, психологічний контакт, стрес, трансформаційне навчання, професійна підготовка поліцейського, лідер, кімната, форми і методи навчання, професійний відбір, лідерство, дружня до опитування дітей, якість освіти, підготовка поліцейських, самоорганізація, психологічна безпека, оцінювання, професіоналізація правоохоронців, саморозвиток, готовність, оцінювання службової діяльності поліцейських, особистість поліцейського, наратив, резільєнтність, відомче оцінювання, ціннісний досвід, постнекласика, психологічні ресурси, процедура оцінювання, компетентність, професійна етика, освіта, робоча програма навчальної дисципліни, освітня політика ЄС, методи оцінювання, здобувач освіти, критеріальний аналіз, трансформаційне навчання, критерії оцінювання, форми і методи навчання, результати навчання, якість освіти, поведінкова діагностика, оцінювання, практикум, оцінювання службової діяльності поліцейських, психологічний тренінг, відомче оцінювання, психопедагогічний супровід, процедура оцінювання, педагогічна майстерність, робоча програма навчальної дисципліни, педагогічна майстерність викладача вищої школи, методи оцінювання, підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів, критеріальний аналіз, критерії оцінювання, результати навчання, поведінкова діагностика, практикум, психологічний тренінг, психопедагогічний супровід, педагогічна майстерність, педагогічна майстерність викладача вищої школи, підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів

Анотація

У розділі 3 доведено, що ефективне виконання Національною поліцією завдань забезпечення прав і свобод людини певною мірою залежить від належного правового регулювання цієї діяльності через закони та інші нормативні акти. Сфокусовано увагу на тому, що водночас, акцентуація саме на пропедевтиці професійної деформації загострює необхідність розробки цілісних механізмів, які визначають конструктивність означеного процесу в аспекті інтегральної теорії лідерства. Класифіковано механізми організаційно-правового забезпечення прав і свобод людини за групами; доведено, що практико-орієнтований механізм забезпечення прав і свобод людини Національною поліцією України є єдиним, цілісним і якісно незалежним явищем правової системи, сукупністю взаємопов’язаних і взаємодіючих передумов, засобів та умов, які створюють відповідні правові та фактичні можливості для повного впровадження права і свободи. З’ясовано, що тенденції реформування системи МВС України свідчать про пріоритетність людського фактора перед вдосконаленням структури і технічною модернізацією. Адже, у першу чергу, для підвищення авторитету Національної поліції у населення, у відносинах з громадянами, саме поліцейський має виступати захисником свого народу і представником закону і влади, тоді як сама специфіка кадрової роботи має розглядатися як сфера особливого «людського виміру» організації.


QUALITY PARAMETERS OF HIGHER EDUCATION OFFICERS OF THE NATIONAL POLICE IN THE CONDITIONS OF IMPERATIVE HUMAN-SCALE VALUES

##submission.downloads##

Сторінки

42-58

Опубліковано

березня 31, 2023

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-67-1

Деталі щодо доступних видів видань: Книга з твердою палітуркою

Книга з твердою палітуркою

ISBN-13 (15)

978-617-7319-68-8

Як цитувати

Семенишин, М., Швець, Д., & Кісіль, З. (2023). Theories of leadership: personnel work as a mechanism for the protection of rights and freedoms in the activities of law enforcement officers. в QUALITY PARAMETERS OF HIGHER EDUCATION OFFICERS OF THE NATIONAL POLICE IN THE CONDITIONS OF IMPERATIVE HUMAN-SCALE VALUES (с. 42–58). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-67-1.ch3