Strategic guidelines for the quality of training of National Police officers in the context of Ukraine's integration into the European educational space
Ключові слова:
поліція, комунікативна компетентність, етична поведінка, права і свободи людини, Національна поліція України, взаємодія, правова основа професійної етики, конвенція, кадрова політика, психологічний контакт, етичні принципи, людиномірність, реформування, лідер, правила (кодекси) етичної поведінки, відвага, правоохоронна система, лідерство, поліцейська деонтологія, чесність, правоохоронні органи, самоорганізація, етика поліцейських, відповідальність, правопорядок, саморозвиток, корупція, справедливість, професійна ідентичність, наратив, захист дитини, повага, правові та психологічні засади службової діяльності, постнекласика, неповнолітня особа, довіра, професійна діяльність, професійна етика, травматичні події, поліція, службова підготовка, етична поведінка, стрес, Національна поліція України, професійна підготовка поліцейського, правова основа професійної етики, кімната, кадрова політика, професійний відбір, етичні принципи, дружня до опитування дітей, реформування, підготовка поліцейських, правила (кодекси) етичної поведінки, психологічна безпека, правоохоронна система, професіоналізація правоохоронців, поліцейська деонтологія, готовність, правоохоронні органи, особистість поліцейського, етика поліцейських, резільєнтність, правопорядок, ціннісний досвід, корупція, психологічні ресурси, професійна ідентичність, компетентність, захист дитини, освіта, правові та психологічні засади службової діяльності, комунікативна компетентність, неповнолітня особа, освітня політика ЄС, професійна діяльність, взаємодія, травматичні події, здобувач освіти, службова підготовка, психологічний контакт, стрес, трансформаційне навчання, професійна підготовка поліцейського, лідер, кімната, форми і методи навчання, професійний відбір, лідерство, дружня до опитування дітей, якість освіти, підготовка поліцейських, самоорганізація, психологічна безпека, оцінювання, професіоналізація правоохоронців, саморозвиток, готовність, оцінювання службової діяльності поліцейських, особистість поліцейського, наратив, резільєнтність, відомче оцінювання, ціннісний досвід, постнекласика, психологічні ресурси, процедура оцінювання, компетентність, професійна етика, освіта, робоча програма навчальної дисципліни, освітня політика ЄС, методи оцінювання, здобувач освіти, критеріальний аналіз, трансформаційне навчання, критерії оцінювання, форми і методи навчання, результати навчання, якість освіти, поведінкова діагностика, оцінювання, практикум, оцінювання службової діяльності поліцейських, психологічний тренінг, відомче оцінювання, психопедагогічний супровід, процедура оцінювання, педагогічна майстерність, робоча програма навчальної дисципліни, педагогічна майстерність викладача вищої школи, методи оцінювання, підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів, критеріальний аналіз, критерії оцінювання, результати навчання, поведінкова діагностика, практикум, психологічний тренінг, психопедагогічний супровід, педагогічна майстерність, педагогічна майстерність викладача вищої школи, підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрівАнотація
У розділі 1 окреслено стратегічні орієнтири якості підготовки офіцерів Національної поліції в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Досліджено історичні умови виникнення й удосконалення поліцейських органів у різних державах; Проаналізовано проблеми щодо проведених реформ в Україні та визначено основні напрями вдосконалення процесів становлення нової правоохоронної системи України в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Сформульована чітка позиція стосовно того, що разом із утвердженням української ідентичності та історичної пам’яті в процесі підготовки офіцерів Національної поліції, як синергії національних і загальнолюдських надбань, сучасних цивілізаційних досягнень і тенденцій глобального світу, вектором розвитку України є євроінтеграція, широке впровадження європейських та світових стандартів у сфери життя і функціонування держави. Доведено, що всі процеси, пов’язані з реформуванням правоохоронної галузі, не просто є «технічними» зовнішніми змінами в діяльності поліцейських інститутів, але плекатимуть глибокий психолого-педагогічний зміст. У контексті реформування Національної поліції України організаційні зміни повинні мати для співробітників позитивний особистісно-значущий сенс, який забезпечується відповідними програмами, спрямованими на формування відчуття психологічної безпеки, психологічної доступності засобів адаптації та особистісної залученості до цих змін.

QUALITY PARAMETERS OF HIGHER EDUCATION OFFICERS OF THE NATIONAL POLICE IN THE CONDITIONS OF IMPERATIVE HUMAN-SCALE VALUES
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.