Programming of corporate social responsibility development of an enterprise

Автори

Ярослава Левченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Надія Бочарова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Катерина Докуніна, Харківський національний університет будівництва та архітектури; Анжела Попова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Олег Дєгтяр, Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

Ключові слова:

дорожньо-транспортна система, державний протекціонізм, автоперевезення, дорожнє будівництво, регіональний дисбаланс, освітні установи, транспортно-логістичні послуги, компетенції працівників, корпоративна соціальна відповідальність, безпека транспортної системи

Анотація

Говорячи про сутність поняття «корпоративна соціальна відповідальність» (КСВ), мається на увазі активна соціальна позиція підприємства, що полягає в гармонійному співіснуванні стейкхолдерів, постійному діалозі з суспільством, участі бізнесу у вирішенні гострих соціальних питань. Сутність концепції КСВ полягає у врахуванні інтересів суспільства, відповідальності за вплив діяльності підприємства на споживачів, співробітників, територіальні громади та довкілля в усіх аспектах своєї діяльності. Соціальний діалог і КСВ – основа інноваційного розвитку підприємства. Для вирішення проблеми впровадження КСВ в українських реаліях було досліджено існуючі методики щодо розробки програми розвитку КСВ в діяльність підприємств дорожнього господарства та автомобільного транспорту. Запропоновано програму розвитку КСВ на внутрішньому та зовнішньому рівнях впровадження із урахуванням особливостей різних груп стейкхолдерів. Виділено основні напрямки впровадження корпоративної соціальної відповідальності. Запропоновано низку заходів для кожної групи стейкхолдерів на кожному напрямку КСВ на підприємствах дорожнього господарства та автомобільного транспорту. Це дозволить підвищити психологічний клімат колективу, покращити здоров’я персоналу та самопочуття, в результаті чого зросте загальна ефективність роботи підприємств дорожнього господарства та автомобільного транспорту. Використано метод радару для розрахунку інтегрального показника. Наведено двовимірну матрицю оцінки рівня КСВ. Запропоновано методику інтегральної оцінки рівня КСВ на основі системи часткових показників, що визначаються за допомогою опитування зацікавлених сторін. Запропонована методика апробована на підприємстві ТОВ «ВІТАЛ». За результатами розрахунків рівень КСВ на підприємстві оцінено як високий рівень розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Впровадження програми розвитку корпоративної соціальної відповідальності дозволить підприємствам дорожнього господарства та автомобільного транспорту покращити їхню ділову репутацію та взагалі сприятиме розвитку бізнесу країни.


PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH

##submission.downloads##

Сторінки

135-151

Опубліковано

листопада 30, 2021

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-45-9

Як цитувати

Programming of corporate social responsibility development of an enterprise. (2021). в Я. Левченко, І. . Дмитрієв, О. Дмитрієва, І. Шевченко, І. Брітченко, М. Тріпак, І. Гуменюк, Я. Топорівська, С. Лучик, В. Лучик, І. Хорошилова, О. Криворучко, Г. Поясник, І. Федотова, О. Шершенюк, М. Прокопенко, Р. Вазов, Я. Догадайло, І. Кирчата, Т. Ковальова, П. Лошонці, Т. Водолажська, Т. . Ярмак, О. Марушева, О. Непомнящий, Н. Бочарова, К. Докуніна, А. Попова, О. Дєгтяр, М. Безпарточний, І. Надточій, О. Пулянович, & О. Скакаліна, PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH (с. 135–151). Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-45-9.ch9