Methodological support of determination and evaluation of competences of employees by the method «Assessment Center»
Ключові слова:
дорожньо-транспортна система, державний протекціонізм, автоперевезення, дорожнє будівництво, регіональний дисбаланс, освітні установи, транспортно-логістичні послуги, компетенції працівників, корпоративна соціальна відповідальність, безпека транспортної системиАнотація
З метою продовження дослідження сталого розвитку підприємства, проведеному в розділі 6, та забезпечення якості освіти, проведеному в розділі 1, запропоновано механізм антикризового управління підприємства в сучасному бізнес-середовищі. Досліджено сучасні напрацювання провідних вчених та практиків стосовно визначення та оцінки компетенцій працівників підприємства. Встановлено, що методичне забезпечення здійснення цього процесу є недосконалим та потребує конкретизації і модернізації відповідно сучасним ринковим вимогам та тенденціям. Виділено основні етапи визначення та оцінки компетенцій працівників та розкрито зміст дій на кожному з них. Складена відповідна блок-схема, що висвітлює послідовність дій із визначення та оцінки компетенцій працівників підприємства. Вона, на відміну від існуючих, має логічну послідовність дій, грунтується на засадах «Аssessment center» за визначеним комплексом методів (інтерв’ю, «Мозковий штурм», «Ділова гра», тестування) та передбачає доведення рівня наявних компетенцій працівників до еталонних значень. Розроблено методичний інструментарій та здійснено його практичне застосування для визначення ключових компетенцій, а також діагностовано наявний і необхідний рівень їх значень.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.