Rating of educational institutions using mathematical instruments taking into account innovative and scientific capital investment
Ключові слова:
дорожньо-транспортна система, державний протекціонізм, автоперевезення, дорожнє будівництво, регіональний дисбаланс, освітні установи, транспортно-логістичні послуги, компетенції працівників, корпоративна соціальна відповідальність, безпека транспортної системиАнотація
Як засвідчив аналіз методик визначення рейтингу освітніх установ проведений в розділі 1 даного дослідження, наразі відсутній єдиний та універсальний підхід. Саме відсутність такої методики визначена як основний недолік на сучасному етапі. В даному розділі вирішено цю проблему та за допомогою математичної моделі запропоновано визначити рейтинг кращих закладів освіти в регіоні. Встановлено і систематизовано відповідні кластери освітні установи регіону враховуючи їх галузеву значимість, форму власності, ефективність державного фінансування та обсяг власних надходжень. Визначено, що освітні установи, які ефективно використовують інноваційно-науковий потенціал інституції отримують планові нагромадження і надбавку за відповідний рейтинг, враховуючи інноваційно-наукові капіталовкладення. Освітні установи, які не виконують вимоги поставленої задачі у моделі приречені на ліквідацію.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.