Methodological fundamentals of support of scientific and educational institutions through targeted capital investments
Ключові слова:
дорожньо-транспортна система, державний протекціонізм, автоперевезення, дорожнє будівництво, регіональний дисбаланс, освітні установи, транспортно-логістичні послуги, компетенції працівників, корпоративна соціальна відповідальність, безпека транспортної системиАнотація
Все починається з навчання. З самого початку свого існування людина вчиться розмовляти, ходити... Освіта – це титан, на якому тримається існування людини-розумної. Зниження якості освіти веде до краху освіти, що в свою чергу призводить до краху нації. Тому задача забезпечення якості освіти першочергова для кожної держави. Поєднання освіти і інноваційності – це беззаперечна рушійна сила за вектором розвитку в епоху швидкоплинності. В даному розділі розглянуто проблему підтримки науково-освітніх інституцій. Запропоновано методика вибіркового фінансування науково-освітніх інституцій, які створюють інноваційні технології з урахуванням їх капіталовкладень в інноваційні розробки. На підставі статистичних даних за показниками оцінки діяльності науково-освітніх інституцій та показника інноваційного потенціалу науково-освітньої інституції від провадження інновацій проведено розрахунок їх рейтингу. З метою стимулювання науково-освітніх інституцій до створення інноваційних технологій запропоновано впровадження адресного капіталовкладення. Вирішено задачу кількісної оцінки ставки адресного капіталовкладення на основі комплексного підходу за показниками інноваційного потенціалу від провадження інновацій та рейтингу науково-освітньої інституції. Проведено апробацію запропонованої методики експериментальним методом, визначено адресні капіталовкладення на основі комплексного підходу.

PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF THE ROAD TRANSPORT COMPLEX: FINANCING, MANAGEMENT, INNOVATION, QUALITY, SAFETY – INTEGRATED APPROACH
##submission.downloads##
Сторінки
Опубліковано
Категорії
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.